عابدزاده اولین لژیونر در چالش جام ملت‌ها

بعید است که باشگاه های اروپایی به بازیکنان آسیایی شان اجازه ندهند که در رقابت های جام ملت های آسیا حضور داشته باشند اما این موضوع باعث شده برخی از این بازیکنان در حالی که زمان زیادی به بازی های جام ملت ها نمانده است در باشگاه هایشان با چالش هایی مواجه شوند.

امیرعابدزاده یکی از همین بازیکنان است که جام ملت ها ممکن است باعث شود که بازی امشب تیمش برابر براگا که یک بازی بسیار سخت برای ماریتیمو است را از دست بدهد. در فاصله حدود پانزده روز تا آغاز جام ملت های آسیا ، روزنامه های پرتغالی درباره بازی حساس امشب ماریتیمو برابر براگا نوشتند که احتمالا سرمربی ماریتیمو به دروازه بان دوم این تیم چارلز برزیلی بازی بدهد.

تحلیل روزنامه های پرتغالی این است که به خاطر حضور عابدزاده در جام ملت های آسیا و دوری حدود یک ماهه اش از رقابت های باشگاهی، پتی سرمربی جدید تیم ماریتیمو که به جای کلودیو براگای جوان از موریننزه به این تیم آمده، تصمیم بگیرد از چارلز استفاده کند. چارلز البته قبل از امیر دروازه بان اول ماریتیمو بود اما عابدزاده از نیمه های فصل قبل دروازه بان اول شد و تا این هفته نیز دروازه بان اول تیمش بوده است.

با این وجود به نظر می رسد که پتی سرمربی ماریتیمو ، در بازی امشب چارلز را جایگزین امیر کند تا این دروازه بان باتجربه و برزیلی در این بازی حساس برای یک ماه دوری عابدزاده از مادیرا، به اصطلاح دستش گرم شود.