سرمربی رم: کاش رونالدو جلوی ما بازی نمی‌کرد

درحالیکه رم و یوونتوس امروز شنبه در رقابتهای سری آ در شهر تورین به مصاف هم می‌روند اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو سرمربی رم گفت ترجیح می‌داد تیمش در مقابل یوونتوسی قرار می‌گرفت که کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت. دی‌فرانچسکو از رونالدو به عنوان تهدید شماره یک تیمش در بازی مقابل یوونتوس یاد کرد.

دی‌فرانچسکو که به دلیل قرار داشتن رم در رده‌ی هفتم جدول سری آ تحت فشار قرار دارد پیش از بازی مقابل یوونتوس به خبرنگاران گفت که می‌داند شاگردانش با چه چالشهایی مواجه خواهند بود. دی‌فرانچسکو گفت:" رونالدو خطر شماره یک ما است. او مهارتی دارد که مافوق سایر بازیکنان است. شاید رونالدو مثلاً تا 35 دقیقه اول هیچ کاری نکند ولی بعد ناگهان از آستینش آسی بیرون می‌آورد و ورق را کاملاً برمی‌گرداند".

دی‌فرانچسکو در کنفرانس خبری پیش از بازی رم و یوونتوس به خبرنگاران گفت:" رونالدو بازیکنی است که جایگزین کردنش برای مربی بسیار دشوار خواهد بود. چون او می‌تواند هر وقت که اراده کند نتیجه‌ی بازی را تغییر دهد. به همین خاطر است که می‌گویم ای کاش او نمی‌توانست در مقابل ما بازی کند".

رم در حال حاضر با 22 امتیاز کمتر از صدرنشین بدون شکست سری آ، یوونتوس، در رتبه‌ی هفتم جدول این لیگ قرار دارد. یوونتوس علاوه بر اینکه تا کنون بدون شکست بوده در شانزده مسابقه‌ی خود در سری آ، پانزده بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.