حرف‌های کی‌روش منطقی نیست!

بهتاش فریبا درباره وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا گفت: اعتقاد من این است که ایران کار سختی در پیش خواهد داشت، چون مدعیانی مثل ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در این جام حضور دارند. در ضمن تیم‌هایی مثل عربستان، قطر و امارات هم تیم‌های درجه یکی هستند. تیم‌های درجه چهار مثل یمن و ویتنام هم در فوتبال پیشرفت کرده‌اند و از این خبرها نیست که ما این تیم‌ها را با چهار یا پنج گل شکست بدهیم. در فوتبال آسیا حتی الان کشورهایی مثل هندوستان هم سرمایه‌گذاری می‌کنند تا قد علم کنند.

وی ادامه داد: در این هشت سال که از حضور کی‌روش در تیم ملی ایران می‌گذرد، این بهترین تیمی است که در اختیار او قرار دارد. این مربی جوان‌هایی را به تیم ملی آورد که حالا پخته شده‌اند و خیلی از بازیکنان هم در خارج از ایران بازی می‌کنند و تجربه بین‌المللی بالایی دارند. بازیکنان لیگ برتری تیم ملی هم در سطح آسیا جزو بهترین‌ها هستند و این بهترین تیمی است که در سال‌های اخیر از ایران به مسابقات جام ملت‌ها اعزام شده است. من 80 درصد برای قهرمانی تیم ملی شانس قائلم.

فریبا در واکنش به صحبت‌های اخیر کی‌روش که گفته رؤیای ما حضور در نیمه نهایی است و حضور استرالیا، ژاپن و کره در نیمه نهایی تضمین شده است، تصریح کرد: ما قبلاً در جام ملت‌ها به جمع چهار تیم راه یافته‌ایم، سوم شده‌ایم و حتی قهرمانی هم به دست آورده‌ایم. خدا پرویز دهداری را بیامرزد. او تیم ملی را با دو ریال پول و در حالی که خیلی از بازیکنانش رفته بوده بودند، سوم آسیا کرد. صحبت‌های کی‌روش در این زمینه منطقی نیست. شاید این مربی می‌خواهد برای نتیجه نگرفتن احتمالی تیم ملی، حرف‌هایی داشته باشد. ما تیم خوبی داریم و کی‌روش هم بعد از هشت سال حضور در فوتبال ایران، باید یک قهرمانی بیاورد.