چالش رو به روی کی روش درباره دو بازیکن مطرح لیگ

وریا غفوری جزو آن دسته از بازیکنانی است که در جام ملت های آسیا در استرالیا در سمت راست دفاع تیم ملی درخشش بی نظیری داشت و به نوعی جزو 3 بازیکن آماده ما در آن جام محسوب می شد.

 او پس از اینکه در لیست نهایی جام جهانی در عین ناباوری حضور پیدا نکرد این بار اما توانست حق خودش را بگیرد تا دومین جام ملت ها را همراه با تیم ملی و کارلوس کی روش تجربه کند .اما گفته می شود با توجه به مصدومیت تعدادی از بازیکنان سرمربی تیم ملی قصد دارد از او در یک خط جلوتر استفاده کند، دقیقا همان پستی که این روزها درباشگاهش استقلال گه گاه به بازی فرا خوانده می شود.

احسان حاج صفی هم با بازگشتش به ایران و حضور در تیم تراکتور سازی نشان داد که می خواهد بخش زیادی از تمرکزش را متوجه تیم ملی کند و پربیراه نیست که او را یکی از ستون های تیم  ملی بنامیم. احسان حاج صفی با درخشش بی نظیرش در طول رقابت های لیگ برتر نشان داد از چه کیفیت بالای برخوردار است و بی جهت نیست که به باشگاه صد تایی ها پیوسته است.

 این دو بازیکن وظیفه بسیار سختی در مناطق چپ و راست تیم ملی برعهده اشان  است و به همین جهت آمادگی این دو نفرتاثیر زیادی در نحوه حرکت تیمی ما هم در فاز دفاعی و هم در بخش تهاجمی می تواند داشته  باشد و البته هردو نفرخاصیت بازی در پست های دیگررا هم دارند که باید  ببینیم سرمربی پرتغالی  تیم ملی ایران چه تصمیماتی در خصوص این دو چهره شاخص ایران خواهد گرفت.