قهرمانی آسیا در حضور ژاپن و کره کار سختی است

در آستانه آغاز رقابت های جام ملتهای آسیا، میزبان این رقابت ها فشار زیادی را برای نتیجه گیری تحمل می کند. اماراتی ها می خواهند در این دوره با استفاده از امتیاز میزبانی به مقامی قابل توجه دست پیدا کنند.

عبدالرزاق ابراهیم، ستاره پیشین تیم ملی امارات که در جام ملتهای 88 و 92 هم حضور داشت، درباره این دوره از رقابت ها گفت: از مردم امارات می خواهم که یار دوازدهم تیم ملی باشند و از سوت آغاز مسابقات تا انتها حمایت کنند. مردم باید نقش خود را در تهییج بازیکنان ایفا کنند و همه با یک قلب متحد برای رسیدن به هدف واحد تلاش کنند. این هدف قهرمانی امارات در سال میزبانی از جام ملتها است.

او افزود: اعتماد به نفس بازیکنان، هیجان آنها و عزمشان کلیدهای موفقیت در جام ملتهای آسیا و کسب اولین عنوان قهرمانی در تاریخ این رقابت ها برای امارات است. برای رسیدن به چنین جایگاهی، باید تلاش ها در مستطیل سبز دو برابر شود؛ به ویژه اینکه آنها مسئول هستند که هرچه را دارند، به نمایش بگذارند.

ابراهیم در ادامه گفت: همه باید درس هایی را که العین در جام جهانی باشگاه ها آموخت، متوجه بشوند. العین سطحی جهانی از خود نشان داد. این عملکرد، بر تیم ملی امارات در مسابقات آسیایی اثر می گذارد و کمک می کند که راه موفقیت را طی کنیم. قهرمانی در حضور تیم های قدرتمندی مثل ژاپن و کره جنوبی کار سختی است.