فرهادمجیدی را سر کار گذاشته اند؟

 تقریبا از یک ماه قبل بود که ارتباط میان شفر و پسرش و فرهاد مجیدی دوباره حسنه شد. شفر بزرگ که پیشتر در العین با فرهاد قهرمان امارات شده بودند بعد از مدت ها که در ایران و استقلال کار می کرد با فرهاد مجیدی ملاقات کرد. چند باری در یکساله گذشته ، بحث بازگشت فرهاد به استقلال مطرح شده بود اما او زیر بار نرفته بود اما این دیدار به نظر می رسید شرایط را خوب کرده است. فرهاد برای بازی آخر استقلال در نیم فصل اول از امارات به تهران آمد و بازی آبی ها را در ورزشگاه آزادی برابر پدیده از نزدیک دید.

فرهاد قبل از این بازی با شفر دیدار کرده بود.

دیداری که شفر البته آن را بر خلاف دیدار با مجتبی جباری، منتشر نکرد. واکنش او به حضور فرهاد در ورزشگاه برای تماشای بازی  تیم با پدیده هم این بود:«استقلال تیم فرهاد است و ما با هم قهرمان امارات هم شدیم. معلوم است که او به حمایت از مربی سابق و تیمی که بخش بزرگی از تاریخش است، بیاید». این اما همه داستان نیست برای فرهاد مجیدی .

او که این روزها امارات است وقتی درباره استقلال با دوستانش حرف زده، از این گفته که می‌خواهد به استقلال بیاید. جالب است که امیرحسین فتحی و شفر به او گفتند که دوست دارند او در استقلال باشد . طوری که خودش باور دارد از با ی اول دور برگشت لیگ برتر برابر پیکان روی نیمکت آبی ها می نشیند. فرهاد که بالاخره مدرک مربیگری گرفته، در همین مدت پیشنهادهایی از نساجی و فولاد خوزستان را رد کرده و اقلا تیم فتحی به شدت دوست دارند او در جمع شان باشد. به این دلیل که فرهاد وقتی هست با عقبه محبوبیتش خیلی خوب تیم را جمع می کند و باندهای استقلال همگی جلوی او جا می زنند.

سالها قبل وقتی قرار بود مجیدی به استقلال برگردد، ۸ بازیکن مدعی تیم با هم دعوای شان شد سر بازوبند. همه می خواستند فرهاد نیاید اما در نهایت سر اینکه کدام شان بازوبند ببندند بحث شام شد.

در نهایت فرهاد آمد و تیم را تا زمانی که بود جمع کرد! حالا هم اسم او حساب کار را دست بزرگترهایی می آورد که هرکدام داعیه رهبری در تیم را دارند. مشکل اما این است که شاید بترسند او روی تیم سایه بیاندازد. ولی شفر اگر حرفه ای و مثل برانکو عمل کند ، فرهاد به خوبی می تواند نقش کریم باقری را برای تیمش بازی کند.