مدافع سابق استقلال به حضور مجیدی در کادر فنی آبی پوشان واکنش نشان داد

اولین مرحله از پنجاه و یکمین دوره کلاس های مربیگری A آسیا با حضور بازیکنان مطرح و قدیمی فوتبال ایران در حال برگزاری است. مهدی امیرآبادی بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال یکی از حاضران در کلاس های مربیگری است. امیرآبادی درباره این کلاس ها گفت:« کلاس های خوبی به خصوص برای مربیان جوان است. البته در مربیگری هرچی مطالعه کنید بازهم کم است و باید دائم کارکنید.» او افزود:« این تنها کلاسی است که می بینم اینقدر فوتبالیست قدیمی در آن حضور دارد و واقعا باعث خوشحالی است. آقای ماجدی در کمیته آموزش خودش فوتبالی است و درک می کنند که بازیکنان قدیمی باید بیایند کار را یاد بگیرند و کار کنند.»

مدافع سابق استقلال درباره بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم گفت:« من شخصا خیلی از بازگشت فرهاد خوشحال هستم. من در دوران فوتبالم در استقلال با فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان که بازیکنان بزرگی بودند معمولا هم اتاق بودم و این باعث افتخارم است.» او افزود:« با این وجود آرزوی موفقیت برای مجیدی دارم، شنیده ام که از انگلستان مجوز مربیگری گرفته اند و امیدوارم که این تجربیات را به بازیکنان استقلال و جوانان این تیم منتقل کند.»

او در این رابطه که مجیدی چقدر می تواند کمک کند گفت:« فرهاد مجیدی صددرصد می تواند به استقلال کمک کند چون مهره بزرگی در فوتبال ایران است اما همه چیز بستگی به شرایط باشگاه دارد. اگر به فرهاد فضای لازم را بدهند کمک می کند اما در سال های قبل دیده ایم که باشگاه به گونه ای عمل کرده که کمک ها عملا هیچ صحبتی نکردند. کمک مربی باید واقعا به سرمربی اش در شرایط سخت کمک کند.» امیرآبادی اضافه کرد:« شفر از وقتی ساناک رفته دیگر دستیاری ندارد چرا که ساشا شفر پسرش نمی تواند کمک خوبی باشد. او یک آنالیزور است اما فرهاد در بالاترین سطح بازی کرده و تجربه بالایی دارد و می تواند مهره موثری باشد.»

 

دفاع راست سابق تیم ملی ایران در ادامه با اشاره به بازی های تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا گفت:« در این هشت سال که کی روش به ایران آمده ما واقعا نتایج خیلی خوبی نگرفتیم آن هم در شرایطی که امکاناتی که به او دادند از همه مربیان قبلی بیشتر بوده است. او در این سال ها هر بهانه ای آورده تا کارهای خودش را توجیه کند. امکاناتی که امروز تیم ملی دارد با دوره های قبلی تیم ملی قابل قیاس نیست و حالا بازی های جام جهانی توقعات را بالا برده است. به نظرم تنها چیزی که مردم علاقمند به تیم ملی را راضی می کند فقط قهرمانی است.»