ذوالفقارنسب: تیم ملی نمایش بی نظیری داشت

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال کشورمان  درباره‌ی نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مقابل تیم ملی یمن اظهار کرد: تیم ملی در اولین دیدارش نمایش بی نظیری داشت و در اکثر پست‌ها بازیکنان بهترین عملکرد را از خودشان به نمایش گذاشتند و خط و نشان خوبی را برای سایر تیم‌های مدعی درجام ملت‌ها کشیدند.

او در ادامه افزود: به نظرم در خط دفاع مرتضی پورعلی گنجی، در میانه میدان اشکان دژاگه، در خط حمله مهدی طارمی و مهدی ترابی نسبت به دیگر بازیکنان عملکرد بهتری داشتند و ستاره‌های تیم ملی در دیدار برابر یمن بودند، اما همان طور که گفتم در کل همه‌ی بازیکنان نمایش خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان کم کار‌ترین بازیکن در زمین بازی بود و این برتری مطلق تیم کشورمان برابر یمن را نشان می‌داد. در این گروه فقط تیم عراق می‌تواند، بازیکنان تیم ملی را به زحمت بی اندازد و به نظرم در مقابل تیم ملی فوتبال ویتنام هم، نتیجه‌ای مانند این دیدار کسب می‌کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد بازی خشن بازیکنان در این دیدار افزود: در بازی‌های نخست به دلیل فشاری که بر روی بازیکنان است باعث خواهد شد که آن‌ها احتیاط کمتری را به خرج دهند. در نیمه نخست بازیکنان ایران و در نیمه‌ی دوم بازیکنان یمنی خطا‌های بیشتری را انجام دادند، ولی در کل بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم.

ذوالفقار نسب در پایان تصریح کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان همیشه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و به امید خدا به عنوان تیم نخست از این گروه بالا خواهد آمد و اگر بازیکنان تیم ملی در بازی‌هایی که پیش رو داریم همانند این دیدار بازی کنند بدون شک می‌توانیم عنوان قهرمانی را پس از سال‌ها برای ایران به ارمغان بیاوریم.