سرباز وفادار تیم ملی

تمرین تیم ملی فوتبال ایران ظهر امروز (سه‌شنبه) از ساعت ١٢ در زمین شماره دو مجمع ورزشی کریکت شهر ابوظبی برگزار شد و نفراتی که در بازی دیشب در ترکیب اصلی نبودند امروز در تمرینات شرکت کردند.  یکی از نفراتی که در بازی دیروز دقایقی به میدان رفت کریم انصاری فرد بود که از دقیقه 71 وارد زمین شده بود.


وی که یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی در جام جهانی روسیه بود گویا بازهم باید نیمکت نشینی را تحمل کند. این در شرایطی است که او تک گل تیم ملی را در جام جهانی نیز به ثمر رسانده است .


گویا در بازی هایی که قرار باشد تیم ملی با دو مهاجم نوک به میدان برود اولویت با مهدی طارمی و سردار آزمون است و لااقل تا وقتی این زوج بتوانند تا به این حد در ترکیب تیم ملی بازی خوبی از خودشان به نمایش بگذارند کریم باید همین شرایط را تحمل کند. کریم انصاری فرد شاید بر خلاف جام ملت های سال 2015 که حتی یک دقیقه فرصت حضور در میدان را پبدا نکرد دیگر تحمل نشستن روی نیمکت تیم ملی را نداشته باشد چرا که مدت زمان حضور او در این جام برای باشگاه جدیدش مهم تلقی می شود و از همین رو صحبت های کریم با سرمربی تیم ملی می تواند درهمین راستا باشد .


این مهاجم  خوش چهره اردبیلی از سال 2009 تا به حال یعنی به مدت 10 سال است که در ترکیب تیم ملی حضور دارد و تاکنون 70 بازی ملی در کارنامه اش به ثبت رسانده است و جزو قدیمی های تیم ملی به شمار می رود، اما در این سال ها مثل یک سرباز  وفادار همواره بدون هیچ حاشیه ای گوش به فرمان تیم ملی ایران بوده است. امیدواریم این جوان محجوب تیم ملی تورنمنت خوبی را پشت سر بگذارد.