تغییر مربی پس از اولین بازی جواب داد!

اولین بازی دور دوم جام ملت‌های آسیا با نتیجه غیرمنتظره ای به پایان رسید و تایلند که پس از شکست سنگین روز اول مقابل هند سرمربی‌اش، راجواچ را برکنار کرد امروز توانست با مربی جدیدش بحرین را یک بر صفر شکست دهد.


در واقع انتخاب سیریساک یودیارتای شوک مثبتی بود که کمک کرد تایلند بتواند به مسیر موفقیت برگردد و به صعود امیدوار شود.


تایلند پس از دریافت 4 گل در بازی اول بازی را محتاطانه شروع کرد و در نیمه اول توانست بحرین را کنترل کند. آنها در نیمه دوم برتری نسبی ای بر حریف داشتند و در نهایت هم روی یک ارسال از کناره ها و یک ضربه تمام کننده زیبا به گل رسیدند.


در دقیقه 58 شاناتیپ سونگراسین روی یک حمله سریع با یک شوت سرضرب از درون محوطه جریمه توپ را به زیر طاق دروازه بحرین کوبید.


تایلند بعد از این گل هم یک فرصت عالی در دقیقه 72 داشت که کرایسورن توپ را به تیر عمودی کوبید. در دقیقه 89 هم تیراسیل دانگدا، کاپیتان تایلند فراری دیدنی به پشت محوطه جریمه داشت، ولی ضربه او را دروازه‌بان بحرین به کرنر فرستاد.


این اولین برد تیم‌های جنوب شرق آسیا در این تورنمنت بود. هر سه تیم تایلند، ویتنام و فیلیپین بازی اول‌شان را با شکست پشت سر گذاشتند.

با این برد حالا شرایط گروه اول بازی ها که در آن حالا هند و تایلند سه امتیازی هستند و بحرین و تیم میزبان امارات یک امتیازی دشوار شد. در ادامه رقابت های امروز  تیم میزبان برابر هند بازی می کند و با رایگان کردن بازی برای هوادارانش به دنبال حضور آنها و کسب سه امتیاز است که حالا باید ببینیم چه نتیجه ای در این مسابقه رقم خواهد خورد.