درآمدزایی دیناموزاگرب از فروش بودمیر به پرسپولیس

ماریو بودمیر، مهاجم ۳۲ ساله کروات باشگاه دیناموزاگرب کرواسی قرار است فردا (جمعه) به تمرینات پرسپولیس بپیوندد و قرارداد یک و نیم ساله اش را امضا کند. این بازیکن جایگزین گادوین منشا نیجریه‌ای خواهد شد و تلاش می‌کند تا همراه با علی علیپور، مهدی شریفی، مهدی ترابی و ... در خط حمله سرخپوشان پایتخت قرار بگیرد.

بودمیر، سومین مهاجم دیناموزاگرب محسوب می‌شد و آمار خوبی نیز به ثبت رساند، اما نناد بیلیکا، سرمربی این تیم به او اعتقادی ندارد و بر همین اساس در لیست خروجی قرار گرفت. ساعتی پیش رسانه germanijak کرواسی با انتشار گزارشی نوشت،  باشگاه دینامو برای درآمدزایی و سود زیاد، ماریو بودمیر، مهاجم ۳۲ خود را فروخت و به احتمال زیاد او راهی پرسپولیس ایران می‌شود.

این رسانه ادامه داد: تیم فوتبال دیناموزاگرب امروز راهی ترکیه شد تا اردوی آماده سازی زمستانی خود را برگزار کند.  نناد بیلیکا، سرمربی ۴۷ساله کروات دیناموزاگرب در این باره و همچنین بودمیر می‌گوید: از این بازیکن بابت تلاش و بازی هایش تشکر می‌کنم. باشگاه تصمیم گرفت تا برای کسب پول بیشتر این بازیکن را بفروشد و امیدوارم بتوانیم یک مهاجم جدید بگیریم.

کروات‌ها قرار است در ترکیه ۶ بازی دوستانه برگزار کنند و اردوی آن‌ها تا ۲۶ ژانویه ادامه خواهد داشت و سپس راهی کرواسی می‌شوند تا آماده بازی‌های نیم‌فصل دوم لیگ این کشور خواهند شد.

بیلیکا در پایان گفت: در صدد برگزاری بازی‌های تدارکاتی هستیم و نتیجه آن‌ها مهم نیست، اما تلاش می‌کنیم تا برای تیم‌هایی در سطح‌های متفاوت بازی کنیم تا آماده دفاع از قهرمانی و ... باشیم.