واکنش همامی به حکم توقیف اموال پرسپولیس

مسعود همامی دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره توقیف اموال باشگاه پرسپولیس توسط باشگاه پیکان اظهار کرد: باشگاه پیکان حق طبیعی اش است که طلب خود را از انتقالم به پرسپولیس بگیرد و دادگاه هم به نفع این باشگاه رای صادر کرده است.

او ادامه داد: زمانی که من از باشگاه پیکان به پرسپولیس انتقال یافتم ۲ چک به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به مسئولان پیکان دادم و قرار شد که بعد از اینکه طلبم را از پرسپولیس گرفتم پول پیکانی‌ها را بدهم، اما سرخپوشان پایتخت به این موضوع توجه نکردند و طلبم را ندادند تا با مسئولان پیکان تسویه حساب کنم.

پرسپولیسی‌ها جواب نامه باشگاه پیکان را ندادند

همامی بیان کرد: باشگاه پیکان حکم دادگاه را تیرماه دریافت کرد و به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پول رضایت نامه من را بدهد، اما پرسپولیسی‌ها به پیکانی‌ها جواب ندادند و حتی نامه‌ای به AFC دادند و بیان کردند که نمی‌توانند طلب باشگاه پیکان بابت انتقال همامی را پرداخت کنند.

من با باشگاه پیکان برای پرداخت مبلغ رضایت نامه توافق کردم

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بعضی از افراد در این ماجرا شیطنت کردند و دود این اختلافات به چشم من رفت. به هر حال من با وکیل باشگاه پیکان توافق کردم که به محض دریافت طلبم از پرسپولیس به طور حتم مبلغ رضایت نامه ام را به آن‌ها می‌دهم، اما نمی‌دانم چرا دوباره از من شکایت کردند. به هر حال من متضرر شدم چرا که باشگاه پرسپولیس طلب مرا پرداخت نمی‌کند و حتی پول انتقالم را به پیکانی‌ها نمی‌دهد.

همامی درباره وضعیت شکایتش از باشگاه پرسپولیس گفت: من یک ماه پیش نامه‌ای به‌ ای اف سی ارسال کردم و این نهاد اجرایی جواب نامه من را به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ارسال کرد.

او در پایان خاطر نشان کرد: من به عنوان شخصیت حقیقی نتوانستم به حق خود برسم، اما باشگاه پیکان به عنوان یک شخصیت حقوقی می‌تواند حقش را از باشگاه پرسپولیس بگیرد.