کی روش: عاشق منتقدانم هستم

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که تیمش روز آینده در سومین دیدار مرحله گروهی جام ملت های آسیا برای تثبیت صدرنشینی به مصاف تیم ملی عراق می رود، در مورد آمادگی شاگردانش پیش از این مسابقه حساس در نشست خبری این مسابقه گفت: خدا را شکر آمادگی خوبی داشتیم. مهم ترین مطلب استراحت بعد از دو بازی بود که اتفاق افتاد.

سوال بعدی از سرمربی پرتغالی تیم ملی توسط یک خبرنگار عراقی در مورد حساسیت بازی برابر عراق با توجه به پیشینه این بازی و اتفاقاتی بود که ممکن است درون و بیرون زمین اتفاق بیافتد، که کی روش اینگونه پاسخ داد: اگر یک بازی در جهان باشد که دو تیم بخواهند در نهایت آرامش از آن لذت ببرند، بازی فردا است؛ چون هر دو کارشان را انجام داده اند و صعود به مرحله بعدی قطعی شده است. قبل از اینکه مسابقات شروع شود، ما باید مقابل سه حریف بازی می کردیم ولی حالا داستان عوض شده و ما مقابل دو تیم بازی کردیم و فردا مقابل عراق بازی می کنیم. تفاوت همین است؛ تمام تلاشمان این است که فوتبال زیبایی ببینیم. دلیلی برای حساسیت نمی بینم و در نهایت آرامش مطمئنا بازی فردا را سپری خواهیم کرد.

سوال بعدی توسط خبرنگار عرب زبان سایت فیفا از کی روش پرسیده شد که یکی از مربیان بزرگ باشگاهی فوتبال ایران (برانکو) به انتقاد از شما ادامه می دهد، که کی روش در این مورد توضیح داد: من عاشق تمام کسانی هستم که از من انتقاد می کنند، چون همه آنها باعث شهرت و محبوبیت بیشتر من می شوند و در واقع به صورت رایگان برای من کار می کنند و به خاطر همین من عاشق آنها هستم.