بارسلونا مذاکره با نیمار را تکذیب کرد

در ماه‌های اخیر برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که نیمار، ستاره ۲۶ ساله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به دنبال جدایی از پاری‌سن‌ژرمن است و قصد بازگشت به بارسلونا را دارد. در روز‌های اخیر هم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پدر نیمار که مدیر برنامه‌های او نیز است، با خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا تماس گرفته و به اطلاع او رسانده که پسرش علاقه‌مند برای بازگشت به نوکمپ است.

نیمار در تابستان ۲۰۱۷ پس از چهار فصل حضور در بارسلونا در ازای پرداخته شدن رقم فسخ ۲۲۲ میلیونی قراردادش توسط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از بارسلونا جدا و به این تیم فرانسوی ملحق شد. گزارش‌هایی، اما اخیراً منتشر شده که مدعی شده‌اند نیمار از بودن در پاری‌سن‌ژرمن خوشحال نیست و گروهی بازگشت او به بارسا و گروهی هم احتمال پیوستنش به رئال مادرید را مطرح کرده‌اند.

خوسپ ویوس، سخنگوی باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبری شب گذشته ضمن تکذیب شایعه اخیر مطرح شده، گفت: چنین چیزی - تماس پدر نیمار با رئیس باشگاه بارسلونا - صحت ندارد، اما در کل ما در خصوص تماس‌ها و مکالمات شخصی که صورت می‌گیرد، صحبتی نمی‌کنیم. نیمار بازیکن بزرگی است، اما او با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و چیزی برای اضافه کردن وجود ندارد.

وی افزود: هرگز در مورد بازیکنانی که برای باشگاه‌های دیگر بازی می‌کنند، صحبت نمی‌کنیم و نیمار هم یکی از آنهاست. او قانونی تصمیم به ترک بارسلونا گرفت، تصمیمی که ما نقشی در آن نداشتیم، پس حرف دیگری برای گفتن نمی‌ماند. ما در حال حاضر تنها به بازیکنان فوق العاده‌ای که داریم، فکر می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه بارسلونا در خصوص آینده ارنستو والورده در این باشگاه اسپانیایی خاطرنشان کرد: ما از والورده خیلی راضی هستیم. او مربی بزرگی است و کارش را به خوبی انجام می‌دهد. او با بارسلونا قرارداد دارد و خیال‌مان از این بابت راحت است. باید اجازه دهیم ارنستو کارش را انجام دهد.