شروعی رویایی و پایانی تلخ

 ویتال بورکیلمانس سرمربی خوش لباس و جذاب تیم ملی اردن درعین ناباوری نتوا نست در مرحله یک هشتتم  نهایی حریف تیم ملی ویتنام شود . آن ها در حالی که از رقیب خود پیش افتاده بود در نهایت بازی را در ضربات پنالتی واگذار کردند  .
   این درشرایطی است که تیم ملی اردن با هدایت این مربی بلژیکی صدر نشینی خودش را در پایان دوردوم قطعی کرده بود و در طول 480 دقیقه تنها یک گل دریافت کرده بود  . حالا آنها مغلوب تیمی شدند که تنها به خاطر دو کارت زرد کم تراز لبنان ازمرحله مقدماتی صعود کرده بود.
 بورکیلمانس که درهمان بازی اول با شکست مدافع عنوان قهرمانی نامش را سرزبان ها انداخته بود  شاید حتی تصورش را هم نمی توانست بکند که ویتنام همان تیمی باشد که سند اخراج آنها را درجام به امضا می رساند.
 شگفتی سازان مرحله مقدماتی این بار خودشان با یک شگفتی جام را ترک کردند تا  یک باردیگر ثابت شود در فوتبال هر احتمالی می تواند رخ دهد .
شاید بورکیلمانس تصورمی کرد  که اگرهمراه با تیم ملی اردن  بتواند به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کند قراداد های ریز ودرشتی به او پیشنهاد می شود . وی در حالی که در یک قدمی رسیدن در جمع برترین های آسیا بود  ناگهان ورق علیه او برگشت و  اکنون باید همراه با تیم ملی اردن به کشورش بازگردد تا به انتظار بنشیند و ببیند سران فدراسیون اردن چه تصمیمی برای او خواهند گرفت.
شاید بهترین جمله برای بورکیلمانس در این جام ؛ شروعی رویایی با پایانی تلخ باشد.