جذاب ترین مربی جام کیست؟

اولین شگفتی جام هجدهم دردومین روز مسابقات را اردن رقم زد تا زنگ خطر برای تیم های مدعی از همین حالا به صدا در بیاید . مدافع عنوان قهرمانی در دیدار مقابل شاگردان ویتال بورکلمانس بلژیکی حرفی برای گفتن نداشتند تا در اولین قدم اولین بازنده جام لقب بگیرند.ویتال فیلمن بورکلمانس توانست با کسب این پیروزی با ارزش در تاریخ فوتبال اردن ضمن آن که نام خودش را بر سر زبان ها انداخت ، به نوعی خیال خودش را نیز بابت صعود تا حد زیادی راحت کرد تا مهر تاییدی برتوانایی های خودش زده باشد.

این مربی 53 ساله در طول دوران بازی خودش 348 بازی برای باشگاه اف سی بروژ بلژیک انجام داده است. او همچنین در عرصه ملی 22 بازی برای کشورش به میدان رفته است ولی نکته جالب درباره این مربی خوش پوش و خوش تیپ حضور وی در میدان تا سن 42 سالگی بوده که خودش دراین باره گفته است که حتی همان روز هم دلم می خواست به بازی ادامه دهم .

 

بورکلمانس پس از اینکه در تیم ملی بلژِیک چهارسال به عنوان مربی به فعالیت پرداخت تصمیم گرفت با قبول سکان هدایت تیم ملی اردن خودش را به عنوان یکی از 24 مربی حاضر در این جام معرفی کند . او با پیروزی در اولین گام مقابل استرالیا بدون شک مورد توجه شیوخ عربی قرار گرفته است و هیچ بعید نیست او را بعد از پایان جام در تیم های متمول عربی ببینیم.