توصیه پرسپولیسی سابق به کی روش و بازیکنان تیم ملی

سپهر حیدری در مورد دیدار ایران و عمان اظهار داشت: این بازی بسیار حساس بود چرا که در مرحله حذفی مقابل عمان قرار گرفته بودیم و در چنین بازی‌هایی اولین اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه باشد. هواداران تیم‌های عربی از عمان حمایت می‌کردند و این کار را برای بچه‌ها ما کمی سخت کرده بود. خدا را شکر علیرضا بیرانوند تیم را به جام برگرداند و کاری که علیرضا کرد کمتر از دو گلی که زدیم نبود.

وی در مورد شرایط بازی پس از مهار پنالتی توسط بیرانوند گفت: پس از مهار پنالتی بازیکنان ما به خودشان آمدند و عملکرد خوبی را داشتند. توانستیم بازی را در دست بگیریم و به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. گل اول را روی حرفه‌ای گری علیرضا جهانبخش به ثمر رساندیم و روی گل دوم هم با سماجت مهدی طارمی توانستیم صاحب پنالتی شویم و اشکان دژاگه آن را تبدیل به گل کرد. وقتی جهانبخش راه افتاد و وقتی توانست شرایط خود را در زمین بهتر کند تیم ملی هم راه افتاد و موتورش روشن شد و توانستیم بازی برتری را به نمایش بگذاریم.

حیدری در خصوص دیدار با چین نیز گفت: این تیم حرفه‌ای تر از عمان خواهد بود و باید با هوشیاری فراوانی به مصاف این تیم برویم. تیم چین از یک مربی کاربلد به نام لیپی بهره می‌برد که می‌تواند با تدابیر خود ما را دچار دردسر کند به همین خاطر باید مراقب حربه‌های لیپی باشیم. امیدوارم همین روند رو به رشد را ادامه دهیم و این مسابقات فینال‌گونه را یک به یک و به سلامت پشت سر بگذاریم و بتوانیم به قهرمانی در آسیا دست پیدا کنیم.