یوزهای ایرانی به دیوار چین رسیدند/ ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل چین

به گزارش افکارنیوز، پنجشنبه ساعت 19:30 دقیقه اوج هیجان به فوتبال ایران وارد می شود و یوزهای ایرانی جدالی را مقابل دیوار چین انجام می دهند تا با شکست تیم ملی چین بتوانند راهی نیمه نهایی جام ملتهای آسیا شوند.

کی روش در 4 بازی گذشته نشان داده، 23 سرباز آماده برای جنگیدن در میدان دارد و میان نفرات اصلی و نیمکت ذخیره ها تفاوت چشمگیری نیست و هر کدام از ملی پوشان که در زمین مسابقه باشد مطمئنا می توانند بهترین عملکرد را نشان دهند.

علیرضا بیرانوند بار دیگر به عنوان دروازه بان در ترکیب کی روش قرار می گیرد آنهم با عملکرد درخشانی که در این جام داشته یار ثابت ترکیب کی روش است.

در خط دفاعی به نظر می رسد با توجه به سرعت چینی ها ، کی روش از بازیکنان سرعتی خود استفاده کند، دو دفاع مرکزی تیم ملی به نظر می رسد پور علی گنجی و سید مجید حسینی باشند و در سمت راست اینبار وریا غفوری احتمالا به ترکیب خواهد رسید. سمت چپ نیز کی روش با استراحتی که به حاج صفی داده بود دوباره وی را در ترکیب اصلی قرار می دهد تا هم از تجربه وی استفاده کرده و هم سرعت حاج صفی و پاس های دقیق او به کمک تیم ملی بیاید.

در خط میانه فرمانده میدان کی روش در هافبک دفاعی کسی جز امید ابراهیمی نیست، سربازی جنگنده که کاملا در خدمت تیم و تاکتیک کی روش است و کنار و اشکان دژاگه یک خط جلوتر از وی بازی خواهد کرد.

علیرضا جهانبخش نیز در سمت راست و اینبار برای جای خالی وحید امیری همه در انتظار تصمیم کی روش هستند که به نظر می رسد مهدی ترابی با تکنیک و سرعت خود می تواند چینی ها را به هم بریزد.

سردار آزمون و مهدی طارمی هم به عنوان مهاجمین تیم ملی احتمالا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت تا بار دیگر موتور گلزنی خود را روشن و دل مردم را شاد کنند.