بیرانوند نان زحمتش را می‌خورد

رحمان احمدی در خصوص دیدار فردای تیم ملی فوتبال ایران مقابل چیندر مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: به نظرم نباید بازی زیاد سختی برای شاگردان کی‌روش باشد. معتقدم اگر تیم ما بازی را برای خودش سخت نکند نتیجه قابل قبولی رقم می‌خورد. امیدوارم شاگردان کی‌روش با تمرکز بالا پا به میدان بگذارند و در نهایت پیروز از زمین خارج شوند.

وی در مورد تغییرات زیادی که کی‌روش در ترکیب تیمش ایجاد می‌کند، گفت: تیم ملی در این جام ۲۳ بازیکن آماده در اختیار دارد و این نکته بسیار مهم و مثبتی برای کی‌روش است. این بازیکنان کاملا از بازی یکدیگر و خواسته مربی از آنها آگاه هستند و زمانی که سرمربی تیم ملی در ترکیب تیمش تغییراتی ا.یجاد می‌کند باز هم تیم ملی مشکلی پیدا نمی‌کند. تا اینجای جام از ۲۳ بازیکن ۲۱ نفر بازی کرده‌اند که این نشان‌دهنده تیم منسجم و کامل کی‌روش است. به هر حال این نظر سرمربی است که چه کسی بازی کند چون او به خوبی تیمش را می‌شناسد.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد عملکرد علیرضا بیرانوند در جام ملت‌های آسیا و درخشش این بازیکن در بازی با عمان تصریح کرد: دروازه‌بانی که زحمت کشیده دارد نان زحمتش را می‌خورد. بیرانوند پس از جام جهانی اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده و تیم ملی پیروزی‌اش مقابل عمان را مدیون این بازیکن است. شاید اگر آن پنالتی گل می‌شد تیم ملی الان شرایط دیگری داشت به این دروازه بان تبریک می‌گویم و امیدوارم درخشش او ادامه داشته باشد.

احمدی در پایان در مورد شانس قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: تیم ملی با شرایطی که الان دارد می‌تواند قهرمان شود. من بازی‌های ژاپن را هم دیده‌ام و به نظرم هر چند آنها خیلی مرموز هستند، ولی مشکل‌ساز نیستند. به همین دلیل شاگردان کی‌روش از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردارند.