ایران، تیمی که در همه دقایق گل می‌زند

معدل گل زده تیم ملی در هر بازی ۴/۲ است که آمار خوبی است و از سویی تیم ملی در همه بازی‌ها دروازه اش را بسته نگه داشته است، به عبارتی معدل گل خورده تیم ملی در هر بازی صفر گل است.
از ۱۲ گلی که تیم ملی به نام خود ثبت کرده ۸ گل در نیمه اول و ۴ گل در نیمه دوم بوده. این بدین معنی است که تیم کارلوس کی‌روش دوست دارد در نیمه اول کار تیم حریف را تمام کند تا در نیمه دوم بازی را اداره کند. در بازی با عمان و چین این اتفاق رخ داد و از آنجایی که تیم ملی در نیمه اول کار را تمام کرده بود در نیمه دوم کارلوس کی‌روش با میدان دادن به روزبه چشمی در اندیشه اداره بازی بود که این حربه مؤثر واقع شد.
پراکندگی گل‌های تیم ملی نیز در نوع خود جالب است. معمولاً در ارزیابی تیم‌ها در فاز تهاجمی و دفاعی زمان بازی را به ۶ زمان ۱۵ دقیقه‌ای در نیمه اول و دوم تقسیم می‌کنند که تیم ملی در همه دقایق به گل رسیده است. این نشان می‌دهد تیم کارلوس کی‌روش در همه دقایق بازی بوی گل می‌دهد. اگر تعداد گل‌های تیم ملی در نیمه دوم کمتر از نیمه اول بوده به این خاطر بوده که تیم ملی در نیمه اول کار را تمام کرده است و در نیمه دوم نیاز به گل نداشته است. حس برتری‌جویی تیم ملی قابل تحسین است و بی‌شک در دو بازی باقی مانده هم به تیم ملی برای کسب نتیجه قابل قبول کمک خواهد کرد.
زمان‌بندی گل‌های تیم ملی تا به اینجای کار این چنین بوده است:
دقایق ۱ تا ۱۵: ۱ گل
دقایق ۱۶ تا ۳۰: ۳ گل
دقایق ۳۱ تا ۴۵: ۴ گل
دقایق ۴۶ تا ۶۰: ۱ گل
دقایق ۶۱ تا ۷۵: ۱ گل
دقایق ۷۱ تا ۹۰: ۲ گل