بازیکن جدید استقلال، نیامده، رفتنی شد/بازهم اشتباه در خرید بازیکن!

یک اشتباه بزرگ در جذب آیاندا پاتوسی رخ داد، به شکلی که فتحی مجبور شد به وزارت ورزش و فدراسیون رو بیندازد تا کمک کنند و مشکل این بازیکن حل شود. مشکل هم این بود که طبق قانون بازیکن خارجی باید در دو سال گذشته برای تیم ملی کشورش بازی کرده باشد ولی پاتوسی در ماه ۱۱ سال ۲۰۱۶ آخرین بازی ملی‌اش را کرده بود تا نتواند مجوز بگیرد. بعد از بروز این مشکل و عدم حل آن توسط فتحی، باشگاه سفت و سخت‌تر به دنبال گادوین منشا افتاد. آن‌ها در نهایت توانستند این بازیکن را جذب کنند تا عملاً دیگر نیازی به آیاندا پاتوسی نداشته باشند.

منابع خبری در استقلال فاش کردند فتحی مدیر‌عامل باشگاه بعد از جذب منشا تأکید کرده با حضور او دیگر نیازی به پاتوسی ندارند و بهترین تصمیم این است که قراردادش را توافقی فسخ کنند. البته او به خاطر بروز این مشکل شدیداً گلایه دارد و می‌گوید نباید چنین اشتباهی رخ می‌داد. با اینکه آبی‌ها قرارداد پاتوسی را ثبت کرده‌اند ولی مذاکرات برای جدایی را با این بازیکن شروع کرده‌اند. رقم قرارداد این بازیکن مشخص نیست و آبی‌ها چیزی اعلام نکرده‌اند، اما در تلاش هستند تا رقمی را به او بدهند تا رضایت به فسخ دهد و برود. فتحی از روز اول حضورش در استقلال تأکید داشت دیگر اجازه نمی‌دهند برای خارجی‌ها موردی پیش بیاید ولی دیری نپایید که مورد پاتوسی پیش آمد. البته دیروز وینفرد شفر سرمربی استقلال اشاره دقیقی به وضعیت این بازیکن نداشت. او در کنفرانس مطبوعاتی اش تنها گفت پاتوسی بازیکن خوبی است ولی شرایطش برای حضور در زمین مشخص نیست. در همین حال از پیکان هم خبر می‌رسد منتظر هستند تا استقلال از پاتوسی استفاده کند تا بتوانند از راه قانونی عمل کنند.

در هر صورت استقلال فعلاً درگیر این پرونده است و تلاش می‌کند آن را حل و فصل نماید. باید دید در روز‌های آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و باشگاه چه اقدامی در این زمینه خواهد کرد.