منصوریان:  هنوز با ذوب‌آهنی که انتظار دارم فاصله داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: یک نود دقیقه سخت و فرسایشی را در قطر داریم.

علیرضا منصوریان بعد از پیروزی مقابل الکویت و صعود به مرحله بعد پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سنگین و خوبی بود می‌دانستیم نباید تصور کنیم حریف کویتی بر خلاف اینکه تیم ملی کویت سر حال نیست ممکن است سر حال نباشد؛ از جمله تیم های عربی بود که روی ارسال‌ها خطرناک است.

وی ادامه داد: از تمام مجموعه تشکر می‌کنم که تلاش کردند مقاومت کنیم با توجه به جایگاهمان در جدول باید سعی می‌کردیم ورق بازی برنگردد؛ این تیم ۱۸ ماه بود نباخته بود. این برد را به تمام مردم خوب اصفهان و تمام کارکنان کارخانه ذوب آهن هدیه می‌کنیم. امروز احساس یار دوازدهم را کاملا داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: وقتی می‌بریم تمام تیم برده است و وقتی هم نتیجه نگیریم تمام تیم نقش داشته است. تیم حریف تیم خوبی بود. یکی از دو ۹۰ دقیقه را بردیم و یک نود دقیقه سخت و فرسایشی را در قطر داریم. با توجه به اینکه تیم قطر هم قهرمان آسیا شده باید تمام تلاشمان را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه با فشار بیشتر توانستند به گل برسند، اظهار داشت:‌باید از نحوه بازی تیم مراقبت می‌کردیم. امروز نتیجه از کیفیت بازی برایمان مهمتر بود. با وجود کسب نتیجه کیفیت بازی را هم در اختیار داشتیم و تیم بدون نوسان بود. شماره 45 و شماره 9 حریف بازیکنان متفاوت و خطرناکی بودند. باید روند رو به جلومان را حفظ می‌کردیم. با بازیکن خارجی تیم به نتیجه رسیدیم. از دو 90 دقیقه فشار یک بازی از روی ما برداشته شد. اتحاد در تیم‌مان موج می‌زند و امروز نگران نبودم. ما باید ذوب آهن متفاوتی را مشاهده می‌کردیم. تیم ما عقبه بسیار بزرگی است. بعد از استقلال و پاس یکی از پر افتخارترین باشگاه‌ها است که از 10 سال قبل نایب قهرمانی آسیا را یدک می‌کشد و شاید خیلی روی آنها تبلیغ نشده است. تیم بسیار با شخصیتی هستیم که این مسئله هم با تلاش مدیران باشگاه به دست آمده است. باید این توقع را داشته باشیم که ذوب آهن متفاوتی را ببینیم. نقطه عطف ما بازی با الغرافه است که اگر از این مرحله بگذریم می‌توانیم کار متفاوتی انجام دهیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه کدام بازیکن در تیمش بهتر بود، گفت‌: امروز خواسته‌هایم از قاسم حدادی‌فر برآورده شد. بازیکن بزرگ در روز بزرگ باید عصای مربی باشد. او یک لیدر خوب برای تیم ما است. او برگ برنده ما بود. او خوب بازی کرد که البته من از این مسئله سورپرایز نشدم. اگر او را کنار بگذارم همه تیم ما به یک اندازه خوب بودند و همه در نقش ستاره و جان فدا ظاهر شدند. همه تیم نگران بودند و ‌وقتی به نیمکت نگاه می‌کردم همه نگران بودند. همه باید از لحاظ روحی و روانی آماده باشند. محمد باقر صادقی دروازه‌بان ما روی نیمکت با حساسیت کار را دنبال می‌کرد. سعید آذری نگران از دم تونل به بازی نگاه می‌کرد و این عشق و علاقه پیام خوبی برای تیم ما است.

منصوریان با اشاره به حضور قلعه‌نویی در ورزشگاه گفت: وقتی دیروز پیغام حضور مربی عزیز و دوست خوبم را شنیدم خیلی خوشحال شدم تفاوتی اینجا با تهران وجود دارد. وقتی اینجا نیاز به کمک داریم تفاوتی بین رنگ زرد و سبز نیست از هر عزیزی که امروز افتخار داد و به ورزشگاه آمد تشکر می‌کنم. از هواداران فوتبال اصفهان هم تشکر می‌کنم اما هنوز با ذوب‌آهنی که انتظار دارم فاصله داریم و باید تلاش کنیم نتایج‌مان را ردست کنیم.