کارشناس داوری گفت:"‌داور پنالتی مسلم پرسپولیس را به دلیل نداشتن تمرکز نگرفت. درباره نحوه قضاوت موعوت بنیادی‌فر در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: به نظرم باید از خود داور بپرسید که آیا قضاوت خوبی داشت یا نه. او تازه از سفر تایلند آمده بود و فوق‌العاده سخته بودم به نظرم خودش نباید قضاوت این بازی را قبول می‌کرد.

وی افزود: در دقیقه 21 آوانتاژ خوبی به پرسپولیس داد اما در دقیقه 22 خطای پنالتی آشکار دروازه‌بان استقلال خوزستان را ندید که یک پنالتی مسلم بود. در سایر دقایق نیز می‌توانست خطاهای بیشتری برای هر دو تیم بگیرد و همچنین کارت‌های زرد بیشتری می‌توانست به بازیکنان هر دو تیم بدهد.

رودنیل با اشاره به گل دوم پرسپولیس گفت: در دقیقه 88 مسابقه علیپور در شرایط آفساید گلزنی کرد. زیرا بودیمیر بازیکن پرسپولیس خودش را به زمین زد و در بازی حریف دخالت کرد تا گل دوم پرسپولیس زده شود. در آفساید سه فاکتور وجود دارد. اول اینکه خود بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشته باشد، دوم اینکه بازیکن در بازی حریف دخالت کند که گل پرسپولیس این شرایط را داشت و سوم اینکه بازیکن با ایستادن دنبال کسب منفعتی باشد.

این کارشناس داوری با اشاره به خطای واضح مهاجم استقلال خوزستان روی خلیل‌زاده گفت:‌بازیکن استقلال خوزستان مدافع پرسپولیس را هل داد و نمی‌دانم چرا این خطا گرفته نشد. اگر آن توپ در دقیقه 52 گل می‌شد شرایط برای قضاوت داور سخت‌تر می‌شد و باید بگوییم داور مسابقه خوش شانس بود که پرسپولیس برنده این بازی شد زیرا قضاوت او در مجموع رضایت‌بخش نبود.