زمان مراسم معارفه محسن خلیلی در پرسپولیس

ساعتی پیش ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس طی حکمی محسن خلیلی را به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب و او را جایگزین مصطفی قنبرپور کرد. همچنین قنبرپور که سابقه مربیگری در تیم‌های ملی فوتبال پایه را دارد، به عنوان مشاور عرب و مدیر مجموعه ورزشی شهید کاظمی انتخاب شد.

محسن خلیلی نیز که به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد، می‌تواند در دیدار مقابل پدیده در چارچوب رقابت‌های جام حذفی روی نیمکت تیمش حضور یابد و مشکلی در این زمینه ندارد. پرسپولیسی‌ها با سازمان لیگ فوتبال در ارتباط هستند تا هرچه زودتر کارت او را دریافت کنند.

محسن رفت و برگشت که لقب او نزد هواداران سرخپوش است، پس از انتخاب به عنوان مدیر تیم فوتبال این باشگاه بیان کرد: حضور دوباره در پرسپولیس با سمتی جدید، برای من باعث افتخار است. البته من در گذشته، این مسئولیت را در لیگ برتر با تیم نفت تهران تجربه کرده‌ام و امیدوارم بتوانم تجربه خودم را با حمایت هواداران، کادر تیم و مدیریت باشگاه در جهت پیشرفت تیم پیاده کنم.

او افزود: قطعا هر چه در چنطه داریم را به کار می‌گیریم تا بتوانیم پرسپولیس را حمایت و کمک کنیم. مشکلات را تا حد امکان مرتفع کرده و همچنان در مسیر موفقیت و قهرمانی پیش برویم.

البته طبق اعلام ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران، مراسم معرافه محسن خلیلی به عنوان مدیر تیم فوتبال این باشگاه فردا شب (یکشنبه) در هتل محل استقرار بازیکنان انجام می‌شود.

سرخپوشان امیدوار هستند تا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل پدیده مشهد به پیروزی برسند تا روند پیروزی شان را در جام حذفی ادامه داشته باشد.  

گفتنی است، سرخپوشان در مراحل گذشته جام حذفی از سد نود ارومیه و سپیدرود رشت گذشتند و در یک چهارم نهایی باید با پدیده شهر خودرو دیدار کنند. از سویی دیگر شاگردان یحیی گل محمدی در بازی‌های گذشته موفق شدند از سد ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان بگذرند و در صدد شکست پرسپولیس هستند.

دیدار شاگردان برانکو و یحیی گل محمدی، ۲۹ بهمن از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.