دایی: بازی فردا برای الریان هم سخت است

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی فردای تیم الریان قطر برابر سایپا در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی‌های الریان را آنالیز کردیم، تیم خیلی خوبی هستند. در مدتی که جام ملت‌های آسیا برگزار شد تیم خودشان را خیلی خوب تقویت کردند، با این حال ما فقط اینجا آمدیم که این بازی را ببریم. بازی فردا هم برای الریان سخت است و هم برای ما.  با اطلاعات خوبی بازی فردا را شروع خواهیم کرد و سعی می‌کنیم به برتری برسیم. ما به بازیکن خاصی از الریان فکر نمی‌کنیم و به کارهای تاکتیکی حریف کاری نداریم و فقط کار تاکتیکی خودمان را انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم سایپا تصریح کرد: سعی می‌کنیم کارهای تاکتیکی حریف را آنالیز کنیم. مطمئنا خط حمله الریان خیلی بهتر از خط دفاعی‌شان است. سعی می‌کنیم جلوی نقاط قوت آنها را بگیریم.

دایی ادامه داد: بدون شک بازی سختی مقابل الریان خواهیم داشت و تیم ما جوان است و اینکه تجربه کافی را در تورنمنت‌های آسیایی ندارد می‌تواند بازی را سخت‌تر کند. این را بگویم که با توجه به اینکه تیم جوانی داریم، بازیکنان باهوش خوبی داریم و به دنبال پیشرفت هستیم می‌توانیم بازی خوبی را با انگیزه بالای آنها به نمایش بگذاریم و این انگیزه می‌تواند نداشتن تجربه ما را جبران کند.

وی درباره  شکسته‌ شدن رکورد گلزنی‌اش توسط معزعلی عنوان کرد: من به او  و به تیم ملی قطر تبریک می‌گویم. این را باید بدانیم که همیشه هر رکوردی در معرض شکسته شدن قرار دارد و این امری طبیعی است. از این فرصت استفاده می‌کنم و از باشگاه، مسئولان و هواداران السد تشکر می‌کنم به خاطر زحماتی که برای من در دوران حضورم در این باشگاه کشیدند. همیشه السد را خانه خودم می‌دانم. دوستان زیادی در باشگاه السد و کشور قطر دارم و از اینکه فرصتی برایم پیش آمد که دوباره آنها را ببینم خوشحالم. در سال‌های اخیر السد پیشرفت خوبی داشته است و این نشان‌دهنده تلاش مسئولان برای پیشرفت باشگاه است.