طلسمی که برانکو شکست

بعد از حذف علی دایی از جام‌حذفی، یحیی گل‌محمدی یکی دیگر از متخصص‌های جام‌حذفی هم این جام را ترک کرد و از جمع مدعیان جدا شد. حالا برانکو و شاگردانش برای اولین بار، صعود در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را در کنار هم تجربه می‌کنند.

پرسپولیس آخرین بار با یحیی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرده بود و بعد از آن دیگر نتوانست از مرحله نیمه نهایی پا را فراتر بگذارد. بزرگترین مانعی که این اجازه را به پرسپولیس نداده بود خود یحیی بود. در نهایت اما این سد شکست تا شاید این طلسم باطل شود و سرخپوشان بعد از یحیی هم حضور در فینال را تجربه کنند.

در لیگ چهاردهم در مرحله نیمه‌هایی پرسپولیس به دست یحیی حذف شد و در لیگ پانزدهم هم در مرحله یک‌چهارم نهایی این تجربه را تکرار کرد. امسال که برانکو توانسته بود در تمام دیدارهایی که به مصاف شاگرد سابقش رفته بود با برد از زمین خارج شود نوبت شکسته شدن این طلسم هم بود و بالاخره شکست. سرخپوشان تهران که سه هفته گذشته در بازی لیگ مقابل پدیده بازی درخشانی ارائه ندادند اما سه امتیاز را از آن خود کردند در این بازی هم با وجود تساوی در 120 دقیقه برنده میدان لقب گرفتند.

پرسپولیس با یحیی در فینال مقابل سپاهان باخت و جام را با تمام حاشیه‌هایی که ایجاد شده بود از دست داد. برانکو اما این فرصت را دارد تا بعد از شکستن تمام طلسم‌ها به طلسم جام‌حذفی هم پایان داده و این جام را به کلکسیون افتخاراتش با پرسپولیس اضافه کند.