آخرین وضعیت بازیکنان خارجی تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی در چند سال گذشته بازیکنان خارجی با کیفیتی نداشت، اما از زمانی که مالکیت این باشگاه به زنوزی واگذار شد شاهد حضور ستاره‌های خارجی در سرخپوشان تبریزی بودیم.

تراکتورسازان با حمایت مالی مالک متمول خود در بازار نقل و انتقالات فعالیت چشمگیری داشتند و بازیکنان خارجی خوبی همانند استوکس، اروین وکنستانت به خدمت گرفتند، اما هر کدام از آن‌ها سرنوشت متفاوتی در تیم تبریزی داشتند.

استوکس و اروین در نیم فصل اول به تراکتورسازی پیوستند و عملکرد خوبی هم در این تیم تبریزی داشتند و در پیروزی‌های سرخپوشان تبریزی نقش اساسی داشتند، اما این ۲ بازیکن در میانه‌های فصل به بهانه‌های مختلف به کشورشان بازگشتند.

البته استوکس با پیگیری‌های مسئولان تراکتورسازی بعد از رفع مشکلات شخصی اش به تبریز بازگشت، اما هنوز خبری از اروین نیست.

لی اروین مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی هم  به علت بیماری افسردگی با تجویز پزشک معالجش به مدت یک ماه اجازه حضور در مسابقات فوتبال را نداشت، اما او بعد از پایان مرخصی اش هنوز به تبریز بازنگشته است و مسئولان تبریزی همچنان امیدوار به بازگشت این بازیکن هستند.

به هر حال مسئولان تراکتورسازی اعلام کردند که وضعیت اروین تا پایان این هفته مشخص می‌شود و حتی در تبریز شنیده می‌شود که این بازیکن همراه با استوکس به تبریز بازمی گردد و باید دید در نهایت شاهد حضور مهاجم اسکاتلندی در تبریز خواهیم بود یا نه!

تراکتورسازی‌ها هنوز درگیر وضعیت اروین بودند که خبر رسید کوین کنستانت ستاره سابق آث میلان هم به علت نداشتن آمادگی جسمانی و با تایید کادر پزشکی و کادر فنی تراکتورسازی قراردادش به حالت تعلیق در آمد و برای پیگیری درمانش راهی کشورش شد.

در حالی که در سایت باشگاه تراکتورسازی اعلام شد که کنستانت به علت نداشتن آمادگی جسمانی به کشورش بازگشته، اما مدیرعامل تراکتورسازی اعلام کرد که این بازیکن بیمار است و باید مدتی تحت درمان قرار بگیرد.

 البته مدیرعامل تراکتورسازی ضرب الاجلی هم برای ستاره سابق آث میلان تعیین کرد که او فرصت ۲ هفته‌ای دارد تا خود را به مرز آمادگی برساند در غیر این صورت قراردادش فسخ می‌شود.

کنستانت یکی از بازیکنان گران قیمت تراکتورسازی است و اگر تراکتورسازان بخواهند قرارداد این بازیکن را فسخ کنند هزینه‌های زیادی را متحمل خواهند شد، اما مدیران این باشگاه با اطمینان خاطر بیان کردند که به تعهدات مالی کنستانت تا زمان حضورش در تبریز عمل می‌کنند و قرارداد این بازیکن را به صورتی برنامه ریزی کردند که تراکتورسازی در این زمینه متضرر نمی‌شود.

به هر حال باید دید کنستانت برای تراکتورسازی در آینده  دردسر ساز می‌شود یا نه!