تیم نیروی‌زمینی قهرمان کشتی آزاد و فرنگی ارتش شد

مراسم اختتامیه مسابقات کشتی ارتش با حضور امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیاء(ص) و سرهنگ شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی نهاجا برگزار و به نفرات و تیم‌های برتر مدال، لوح تقدیر و کاپ قهرمانی اهدا شد.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۵۰ کشتی گیر برتر از یگانهای نیروهای تابعه آجا در روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن به میزبانی نیروی هوایی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی، در دو بخش فرنگی و آزاد و هر بخش در ۱۰ وزن برگزار شد که نیروی زمینی ارتش در هر دو بخش آزاد و فرنگی به مقام قهرمانی رسید.

شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن تشکر از میهمانان، مدعوین و ورزشکاران از میزبانی نهاجا تشکر و دقایقی در مورد سطح کیفی و جایگاه کشتی در نیروهای مسلح از جمله ارتش سخنرانی کرد.

در کشتی آزاد، تیم نیروی زمینی قهرمان شد و تیم‌های نیروی دریایی ارتش و نیروی هوایی ارتش به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. در کشتی فرنگی هم تیم نیروی زمینی قهرمان شد و تیم‌های پدافند و نیروی هوایی ارتش به ترتیب مقام‌ دوم و سوم را بدست آوردند.