پیروزی زنیت با درخشش سردار آزمون

تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه میزبان تیم فنرباغچه ترکیه بود که با درخشش مهاجم ایرانی خود با نتیجه سه بر یک حریف را شکست داد. در این مسابقه سردار آزمون مهاجم جدید زنیت، در دقایق ۳۷ و ۷۶ گل‌های دوم و سوم تیمش را به ثمر رساند و نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت. آزمون تا دقیقه ۸۰ در ترکیب تیمش حاضر بود و زنیت با توجه به شکست یک بر صفر در بازی رفت، در مجموع سه بر ۲ پیروز و راهی مرحله بعد شد.

تیم دیناموزاگرب کرواسی نیز با حضور ۹۰ دقیقه صادق محرمی مدافع ایرانی خود، با سه گل ویکتوریا پلژن را شکست داد. یاران محرمی در مجموع ۲ مسابقه چهار بر ۲ پیروز شدند و گام به مرحله بعد گذاشتند.

در یکی از مهمترین مسابقات تیم آرسنال میزبان باته بوریسف بود که با سه گل به پیروزی رسید. ولکوف (گل به خودی) دقیقه چهار، شکوردان مصطفی دقیقه ۳۹ و سوکراتیس پاپاستاتوپولس دقیقه ۶۰ گلزنان توپچی‌ها در این بازی بودند. شاگردان امری با توجه به شکست یک بر صفر بازی رفت، در مجموع سه بر یک پیروز و راهی مرحله بعد شدند.

در دیگر بازی مهم تیم ناپولی با گل‌های سیمونه وردی در دقیقه ۴۳ و آدام اوناس در دقیقه ۷۵ با ۲ گل تیم زوریخ سوییس را شکست داد و در مجموع با پیروزی پنج بر یک به مرحله بعد راه یافت.

نتایج سایر دیدار‌های همزمان به شرح زیر است:

  • اینترنت فرانکفورت ۴ (۶) - شاختار دونتسک ۱ (۳)
  • سالزبورگ ۴ (۵) - کلوب بروژ صفر(۲) (کاوه رضایی در این دیدار برای تیم کلوب بروژ به میدان نرفت)
  • والنسیا ۱ (۳) - سلتیک صفر(صفر)
  • ویارئال ۱ (۲) - اسپورتینگ ۱ (۱)