پرسپولیسی‌ها در مشهد بهم رسیدند/جدال گل‎محمدی و جادوگر در مشهد

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام ۴ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم پدیده شهر خودرو به مصاف تیم سپیدرود رشت می‌رود.

پدیده شهر خودرو - سپیدرود رشت/ جمعه ساعت ۱۵:۳۰

شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از حذف از جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها برابر پرسپولیس در هفته نوزدهم باید برابر تیم سپیدرودرشت صف آرایی کنند.

تیم پدیده بعد از حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی تمرکزش را روی بازی‌های لیگ برتر گذاشته است و قصد دارد از امتیاز میزبانی اش نهایت استفاده را ببرد و با پیروزی برابر شاگردان علی کریمی همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بماند.

درآن سوی میدان، تیم فوتبال سپیدرودرشت هفته گذشته در دقایق پایانی توانست برابر ماشین‌سازی تبریز از شکست خانگی فرار کند، اما همچنان این تیم با ۱۲ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد.

سپیدرود یکی از تیم‌های فانوس به دست لیگ است و برای فرار از انتهای جدول نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارد، اما کار سختی برابر پدیده در مشهد دارد.

تیم پدیده مشهد در صورت برتری برابر تیم سپیدرودرشت با صدرنشین لیگ برتر هم امتیاز می‌شود، اما به علت تفاضل گل با سپاهان در صدر جدول قرار نمی‌گیرد.

میثم تهی دست بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت به علت محرومیت قادربه همراهی این تیم برابر پدیده نیست.

نساجی مازندران- فولاد خوزستان/ ورزشگاه شهید وطنی ساعت ۱۵: ۳۰

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته برابر تیم پارس جنوبی جم شکست سنگینی را متحمل شد، به همین علت این تیم برای جبران آن شکست به مصاف فولادخوزستان می‌رود تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

تیم نساجی مازندران از ۱۸ بازی ۱۸ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان هفته گذشته در دربی جنوبی‌ها توانست از سد تیم نفت مسجد سلیمان عبور کند و با ۲۵ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار بگیرد.

نبرد شمال و جنوب در این بازی جذاب خواهد بود و باید دید کدامیک از تیم‌های می‌توانند از این دیدار امتیاز بگیرند.

علی اصغر عاشوری از نساجی مازندران و علی غلام‌زاده از فولاد خوزستان محرومان این بازی هستند.

ماشین سازی تبریز- پیکان/ جمعه ساعت ۱۵:۳۰

شاگردان مهاجری در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتند و با ۲۱ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند. آن‌ها قصد دارند با پیروزی برابر تیم پیکان روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و کار سختی هم مقابل خودروسازان ندارند.

تیم فوتبال پیکان چندین هفته است که رنگ پیروزی را ندیده و تاکنون ۷ باخت متوالی در لیگ برتر داشته است.

البته حسین فرکی سرمربی این تیم اعلام کرد که تیمش کمبود‌هایی دارد که همین موضوع در نتیجه نگرفتن تیمش تاثیر گذار بوده است.

به هر حال باید دید شاگردان فرکی می‌توانند در تبریز نوار باخت‌های متوالی خود را قطع کنند یا همچنان روند نزولی خود را ادامه می‌دهند.

استقلال خوزستان- صنعت نفت آبادان/ جمعه ساعت ۱۶

دربی جنوبی‌ها میان استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان روز جمعه برگزار می‌شود. آبی پوشان اهوازی در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و با ۱۶ امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.

آن‌ها قصد دارند با حمایت هواداران خون‌گرم اهوازی از سد تیم صنعت نفت آبادان عبور کنند تا ناکامی‌های خود را جبران کنند، اما کار سختی در دربی جنوبی‌ها دارند.

تیم صنعت نفت آبادان از ۱۸ بازی ۱۸ امتیاز کسب کرده است و در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد. برزیل ایران قصد دارد در دربی اهواز پیروز شود تا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشد.

مصطفی کیانی بازیکن استقلال خوزستان به علت محرومیت نمی‌تواند این تیم را در این بازی همراهی کند.