خرمگاه: از استقلال شناخت کامل داریم

 محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن مقابل استقلال در بازی عقب افتاده هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی فردا مثل همه بازی‌هاست. دیداری که می تواند خیلی زیبا باشد از این جهت که استقلال در هفته‌های اخیر نمایش خیلی خوبی را در بازی‌های خود داشته است.

وی افزود: استقلال در فاز حمله بسیار خوب و منظم است. تیمی که توانسته بهترین خط حمله و دفاع را داشته باشد پس تیم خطرناکی است با این وجود از استقلال شناخت کامل داریم و امیدوارم فردا بازی جوانمردانه و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم و به آنچه که می‌خواهیم برسیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در رابطه با فشردگی مسابقات تصریح کرد: اگر به گذشته برگردیم کار قشنگی نیست ما نسبت به تیم‌های دیگر دو بازی سخت در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا انجام داده‌ایم. از این به بعد هر 3 روز بازی داریم و با توجه به سفرهایی که در پیش خواهیم داشت کار ما سخت خواهد بود. امیدوارم تمهیداتی بیندیشند تا سه تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شرایط بهتری داشته باشند. ما قرار است در یکی از سفرها از اصفهان به اهواز برویم و از اهواز به دبی سفر کنیم. پس از آن از دبی به تهران آمده و از آنجا به مشهد می‌رویم. این مسئله کار ما را سخت می‌کند. ما روزهای سختی در پیش داریم و امیدوارم نگاه ویژه به 3 تیم حاضر در آسیا داشته باشند. با علیرضا منصوریان که در راس کادر فنی قرار دارد جلساتی را در این زمینه برگزار کرده‌ایم تا به شرایط تیم کمک شود اما واقعا برخی مواقع دستمان بالا است ما باید بتوانیم نماینده خوبی در آسیا باشیم.

خرمگاه درباره آینده تیم ذوب‌آهن و اینکه آیا می‌تواند در نیم فصل دوم نتایج بد نیم فصل خود را جبران کند یا خیر یادآور شد: فکر کنم در دو بازی اخیری که در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم به خوبی این مسئله را ثابت کردیم. مطمئنا بازی‌های نیم فصل دوم به مراتب سخت‌تر از نیم فصل اول است و ما امیدواریم آنچه تمرین کردیم و توانایی که از بازیکنان سراغ داریم بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی راجع به غیبت منصوریان در نشست خبری و شرایط استقلال نیز خاطر نشان کرد: منصوریان صلاح دید من به عنوان دستیارش در این نشست شرکت کنم. در مورد استقلال نیز در صحبت‌های ابتدایی خود گفتم که این تیم شرایط بسیار خوبی دارد مخصوصا در فاز تهاجمی که عالی کار کرده و اگر یک لحظه از بازیکنان این تیم غافل شویم آسیب خواهیم دید باید برای هر دقیقه نه، هر ثانیه این بازی برنامه داشته باشیم تا به خواسته خود برسیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در واکنش به این سوال که چه حسی از حضور در ورزشگاه آزادی و روبرو شدن با استقلال تیم سابقش دارد، عنوان کرد: اجازه دهید در مورد حس خودم صحبت نکنم. بلکه باید واقع‌بینانه به قضیه نگاه کرد. خیلی خوشحالم از اینکه با هواداران استقلال روبرو می‌شوم و فقط می‌توانم آرزوی سلامتی برای هواداران و بازیکنان دو تیم داشته باشم. ضمن اینکه امیدوارم بازی زیبا و جذابی را تماشاگران هر دو تیم ببینند.

خرمگاه درخصوص عملکرد بازیکن نیجریه‌ای تیمش و همچنین خارجی‌های بی‌کیفیتی که در نیم فصل دوم وارد لیگ برتر کشورمان شده‌اند عنوان کرد: اجازه دهید من در مورد بازیکن تیم خودمان صحبت کنم. ما بابت هر بازیکنی باور کنید ساعت‌ها و روزها وقت می‌گذاریم برای اینکه اوساگوانا را جذب کنیم. فیلم 107 بازیکن را دیدیم و در نهایت 27 نفر را گلچین کردیم و از این تعداد 4 فیلم 90 دقیقه‌ای هر بازیکن را دیدیم. خیلی تلاش کردیم تا به بازیکنی برسیم که بهترین عملکرد را در تیم داشته باشد و امیدواریم که این بازیکن بتواند در ادامه راه بیشتر به ذوب‌آهن کمک کند.