بیرانوند: فکر کردم چاقو خورده‌ام

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی صفر بر صفر مقابل نفت‌مسجدسلیمان بیان کرد: متأسفانه یکی از ضعیف ترین بازی‌های پرسپولیس را دیدیم که دلیل آن هم شرایط بد زمین بود. متأسفانه ورزشگاه، زمین و هتل اینجا شرایط خوبی نداشت و ما در هتل هم نتوانستیم به خوبی استراحت کنیم هم در زمین شرایط خوبی مهیا نبود.

او افزود: هواداران از ما حمایت کنند چرا که بازی کردن در این شرایط سخت است و زمین مناسب برای انجام بازی نبود. وضعیت بدی داشتیم و نمی‌توانستیم پاس‌های خوبی بدهیم و در نهایت شرایط اینطور رقم خورد.

بیرانوند در مورد اینکه قبل از شروع بازی، فردی به سمت او آمد و لباسش خونین شد، اظهار داشت: آن فرد که به سمت من آمد و من را بغل کرد، لباسش خونی بود و فکر کردم چاقو خوردم به همین خاطر بعد از آن کاور روی لباسم انداختم آن خون مشخص نباشد تا بتوانم تمرین کنم. مردم مسجد سلیمان به من لطف دارند و از لباسی که به من دادند، سوپرایز شدم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پایان گفت: هواداران من را سورپرایز کردند، خیلی خوشحال شدم و لرهای بختیاری واقعاً بزرگ هستند و به من محبت دارند. برنامه لیگ فشرده است و شاید سبب مصدومیت بازیکنان مان شود. در سه جام می‌جنگیم و الان ۲-۳ بازیکن مصدوم شدند که این اتفاق قبل از دیدار با پاختاکور خوب نیست و امیدوارم آنها شرایط حضور در میدان را پیدا کنند.