هافبک پرسپولیس: نمی‌دانم غصه بخوریم یا بخندیم

سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی صفر بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران بیان کرد: از مسئولان استان خوزستان تشکر ویژه می‌کنم که باعث شدند یک شوت بال خیلی قشنگ ببینیم و یکی از قشنگ‌ترین شوت بالی‌هایی بود که تاکنون دیدیم. این شوت‌بال‌ها به درد فوتبال ما می‌خورد و فقط یک تور باید وسط زمین بگذاریم که شوت بال قشنگ تری بازی کنیم.

او افزود: نمی‌دانم غصه بخوریم یا بخندیم. این چیز‌ها برای فوتبال ما زشت و بد است.  خوزستان، اهواز و مسجد سلیمان مهد فوتبال است و بازیکنان بزرگی از اینجا به فوتبال ایران معرفی شدند. این مردم فوتبال را می‌فهمند و به جز مسئولان خوزستان، مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم باید روی این برنامه‌ها نظارت کند.

رفیعی ادامه داد: این چه امکاناتی است؟ یک زمین معمولی چگونه است؟ ما دوست داریم مردم خوب مسجد سلیمان به ورزشگاه بیایند. آن‌ها عشق شان فوتبال است، اما چرا به این وضعیت نمی‌رسند. وقتی به اهواز می‌آیید باید جایی برای خواب پیدا کنید، ۴۰ دقیقه طول می‌کشد از خوابگاه به ورزشگاه برسید و در تونل استادیوم مگر می‌شود ۵۰ نفر حضور داشته باشند.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: از تلویزیون، زمین مانند ومبلی لندن است و می‌گویند سروش رفیعی چرا اینطور یا آنطور است. البته هواداران حق دارند، همه از امتیازاتی که از دست می‌دهیم ناراحت هستند. همه انتظار دارند بازی زیبایی ببینند، اما چگونه فوتبال بازی کنیم، بیشتر از ۲ ثانیه نمی‌شد توپ را کنترل کرد. بعد از دو ثانیه توپ به هوا می‌رفت و من هم دوست دارم یکضرب بازی کنم، اما تا توپ را کنترل کنم ۵ متر جهت آن عوض می‌شد.

رفیعی در پایان در خصوص داوری گفت: درگیری نبود و این مسائل در فوتبال همیشه است. حکیم رفیق خوب من است همچنین دوار مسابقه از داوران خوب ما هستند. درمورد داوری نظری ندارم و به تصمیم زرگر احترام می‌گذارم.