تیم ملی بسکتبال سرانجام به جام جهانی رسید

تیم ملی بسکتبال کشورمان با برتری مقابل استرالیا به جام جهانی 2019 چین صعود کرد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی بسکتبال امروز به مصاف استرالیا رفت. 

بازی رفت دو تیم در استرالیا با حساب 76 بر 47 به سود میزبان به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت 18 در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد، ملی پوشان کشورمان با ترکیب، مشایخی، یخچالی، جمشیدی، میرزایی و حسن زاده وارد زمین شد استرالیایی ها هم را ترکیبی متفاوت نسبت به پنجره های قبلی به این مسابقه آمده بود.

کوارتر اول و دوم با برتری ملی پوشان ایران همراه بود. شاگردان مهران شاهین طبع بازی را خیلی خوب آغاز کردند و در همان ده دقیقه اول 10 امتیاز پیش افتادند و 25 بر 15 پیروز شدند.

در کوارتر دوم هم انگیزه بازیکنان برای پیروزی زیاد بود؟ و میثم میرزایی زیر سبد بارها توپ را وارد سبد کرد و جمشیدی هم با پرتاب های سه امتیازی، ایران را پیش انداخت و حساب کار 18 بر 15 به سود کشورمان خاتمه یافت.

برتری ایران در کوارتر سوم هم ادامه داشت. استرالیایی ها که پیش از این صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده بود با ترکیبی متفاوت آمده بود و آنطور که پیش از بازی انتظار می رفت نتوانست در تهران نمایشی در حد نام این تیم داشته باشد اما توانست این کوارتر را 22 بر 20 پیروز شود.

در ده دقیقه پایانی اختلاف ده امتیازی همچنان با ایران بود و ملی پوشان کشورمان به خوبی بازی را اداره کردند و در نهایت توانستند 85 بر 74  پیروز شده و سرانجام صعود خود به جام جهانی را قطعی کنند.

به گزارش فارس، جام جهانی 2019 بسکتبال مردادماه سال آینده در چین برگزار می شود. قرعه کشی مسابقات 25 اسفندماه برگزار خواهد شد.