واکنش مدیر عامل پرسپولیس به مشکل بیرانوند

ایرج عرب درباره جلسه اش با مسئولان سازمان لیگ گفت: مسائل را مطرح کردم و گفتم فاصله بازی های ما کم است که می تواند مشکلاتی را برای ریکاوری و مصدومیت بازیکنان در پی داشته باشد. سازمان لیگ هم دلایل خودش را داشت. از آنها خواستیم تجدیدنظر کنند و تا جایی که امکان دارد فاصله بازی ها را بیشتر کنند. پیشنهاداتی هم دادیم بخصوص برای بازی حذفی با سپاهان که حتما جابجا شود و عقبتر برود یعنی سمت نهم یا دهم خردادماه. برای بازی نساجی و سپیدرود هم پیشنهاداتی دادیم که قرار شد بررسی کنند و جواب بدهند.

وی که با برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می کرد درباره اینکه چقدر امیدوار است با درخواست پرسپولیس موافقت شود، افزود: ما خواسته خود را مطرح کردیم. بحث امیدواری و ناامیدی نیست. این شرایط سخت است و مشکل ساز می شود. آنها هم یکسری معذوریت هایی داشتند که توضیح دادند. در عین حال خواستیم تا جایی که امکانش هست تغییراتی را ایجاد کنند بخصوص برای بازی با سپاهان که باید به تاخیر بیافتد. یکسری مسائل هم بود که به آقای تاج گفتم و ایشان گفت پیگیری می کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نوسان پرسپولیس در نیم فصل دوم و نگرانی هواداران گفت: ما نگران نیستیم. تیم هنوز هماهنگ نشده است و به زمان نیاز دارد. باید به پرسپولیس فرصت داد. هواداران از تیم حمایت کنند تا تیم آرام آرام به شرایط خوبش برسد.

عرب درباره شرایط اسکان بودیمیر در تهران و انتقادات فنی به این بازیکن تاکید کرد: مسائل فنی را برانکو توضیح می دهد. ایشان بازیکن را انتخاب کرده است. درباره مسائل منزل هم باید بگویم منزلی دست منشا داشتیم که خالی کردیم ولی بودیمیر گفت چون خانواده ام هم هستند، منزل بهتری پیدا کنیم. برای همین یک مقدار زمان برد. خدا را شکر کار آن خانه انجام شده و مشکلی هم نیست.

وی ادامه داد: نه رادوشووییچ و نه بودیمیر باشگاه را تهدید نکردند. مدیریتم جوری است که کمترین حاشیه را داشته باشد و هرچه می گردم ریشه این مسائل را در باشگاه نمی بینم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه آیا بیرانوند باید جراحی شود؟ تاکید کرد: بیرانوند مشکلی ندارد. او می توانست دو نوع جراحی بشود. یک جراحی طولانی مدت و یک کوتاه مدت. جراحی کوتاه مدت و سرپایی انجام شد و خدا را شکر بیرانوند مشکلی ندارد. چیزی که می گویم عین نظر پزشک تیم است و خودم تخصص پزشکی ندارم.

عرب درباره پاداش آسیایی پرسپولیس گفت: آوردن پاداش آسیایی ما را واقعا اذیت کرد. یک بخش عمده را آورده بودیم که 35 روز اداری طول کشید. بخش کوچکی هم مانده که در حال انجام است. اگر همان موقع این پول می آمد می شد گفت از نظر ریالی عدد بدی نبود ولی وقتی پاداش دادند که از نظر ارزش ریالی دلار، در پایین ترین حد ممکن بودیم. این پاداش آنچنان که باید مشکلات جدی را حل نکرد و فقط یکسری مشکلات سطحی و روبنایی را برطرف کرد.

وی در خصوص مطرح شدن بحث حضور برانکو در تیم ملی و اینکه ممکن است تمرکزش به هم بخورد، گفت: سرمربی ما حرفه ای است. از طرف باشگاه مسئله ای با برانکو مطرح نشده است. حتی صحبت ضمنی هم با برانکو نکرده ایم. از سمت باشگاه حرفی زده نشده است. برانکو حرفه ای است و به این مسائل توجه نمی کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره درخواست تیم امید برای همکاری باشگاه ها با این تیم، گفت: ما چهار بازیکن در تیم امید داریم. داریم جلسه ای می گذاریم که باید اجازه بدهیم این جلسه برگزار شود. ما با تیم های ملی همکاری می کنیم. ما باید شرایط باشگاهی خودمان را هم درنظر بگیریم. با تعامل این مسائل حل می شود. این جلسه قرار است در داخل باشگاه برگزار شود.

عرب درباره خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: تا جایی که می دانم عزم وزیر برای خصوصی سازی جزم است. سازمان خصوصی سازی و دیگر نهادها هم جلساتی داشته اند و خودم چند جلسه رفته ام. آنها هم اراده جدی دارند و نمایندگان مختلفی را به باشگاه معرفی کرده اند. باشگاه هم اطلاعات لازم را در اختیار آن سازمان قرار داده است تا کاملا به موضوع مشرف شوند. باشگاهداری دولتی دیگر خیلی جوابگو نیست. با تغییرات مدیریتی متفاوت در سال های اخیر به نتیجه نرسیدیم. این نشان می دهد مشکل باشگاه ها مدیریتی نیست. متاسفانه خیلی هایشان هم عاقبت بخیر نشدند.