پیشکسوت استقلال: پاتوسی پدیده نقل و انتقالات بود

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اعتراضات اخیر بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها نسبت به تصمیمات داوران در لیگ برتر گفت: اشتباهات داوری امری طبیعی است و در هر بازی امکان رخ دادن آن وجود دارد، نباید فراموش کرد که درآمد داوران در فوتبال ایران با توجه به تعداد قضاوتشان در طول فصل کم است و با توجه به مبلغ این دستمزد‌ها نمی‌توانند با هزینه های زیاد کلاس های بین المللی را بپردازند.

 وی همچنین در ادامه افزود: بازیکنان نباید نسبت به عملکرد داوران اعتراض کرده و رفتار ناشایست از خود به جا بگذارند چرا که ما نتیجه این برخورد بازیکنان را در جام ملت‌ها دیدیم و به ضرر تیم ما تمام شد، اگر در  لیگ برتر مربی بودم بازیکنانی که به داور اعتراض می‌کردند  را ۲۰ میلیون تومان جریمه می‌کردم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه در باره عملکرد تیم‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل گفت:تیم تراکتور سازی نسبت به سایر تیم‌ها عملکرد بهتری در جذب بازیکن داشته است، اما می‌توان از پاتوسی به عنوان پدیده نقل و انتقالات نام برد. لیگ برتر امسال پویا است و هر پنج تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند.

بازیکن سابق استقلال درباره حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم استقلال گفت: حضور فرهاد مجیدی در کنار شفر می‌تواند باعث پیشرفت او در زمینه مربی گری شود.

فریبا در ادامه درباره گزینه‌های سرمربی گری تیم ایران افزود:در مورد انتخاب سرمربی تیم ایران زمان می‌تواند تعیین کننده باشد اگر فرصت کوتاه باشد مربی ایرانی بهترین گزینه است، اما اگر زمان کافی وجود داشته باشد یک مربی خارجی خوب می‌تواند به ما کمک کند.