صحبت‌های ستاره الدحیل پیش از بازی استقلال

الدحیل فصل گذشته آمار پیروزی متوالی فوق العاده ای را در لیگ قهرمانان آسیا ثبت کرد اما در نهایت با شکست مقابل پرسپولیس از این رقابت ها کنار رفت. بسام الراوی مدافع این تیم در گفتگویی راجع به شرایط تیم گفت:نسخه ۲۰۱۹ الدحیل خیلی قوی تر خواهد بود و این را با جرات قبل از بازی با استقلال عنوان می‌کنم.

در سال ۲۰۱۸ الدحیل پس از ۹ پیروزی در تهران مقابل پرسپولیس مغلوب شد و نتوانست از رکورد اولسان هیوندای عبور کند. آن ها تمام عناوین باشگاهی را کسب کردند اما در لیگ قهرمانان ناکام بودند. بعد از این ناکامی آن ها مهدی بن عطیه مراکشی و ناکاجیمای ژاپنی را به خدمت گرفتند. باتوجه به همین موضوع، بسام الراوی امید زیادی به درخشش الدحیل در رقابت های آسیایی دارد. این مدافع ۲۱ ساله گفت: ما فصل پیش هم جزو کاندیداهای قهرمانی بودیم و حالا تیم عوض شده و کامل تر هم شده است. ناکاجیما و بن عطیه در سطح جهان معروف هستند و ما میدانیم که بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده اند و به ما کمک خواهند کرد.

وی افزود: فصل قبل سعی کردیم یک هویت جدید را از خود نشان دهیم و حالا هدف ما قهرمانی است و می‌خواهیم یک نیروی جدید را ارائه کنیم.

فصل گذشته یوسف العربی مراکشی تا دور یک چهارم نهایی ۷ گل زد و مساکنی نیز عملکرد خوبی داشت. همچنین برخی بازیکنان قطری مثل عاصم مادیبو، بسام الراوی و معز علی هم تجربه اندوزی کردند. آن ها در جام ملت های ۲۰۱۹ نیز به مقام قهرمانی رسیدند. معز علی در جام ملت ها ۹ گل زد و جایزه بهترین گلزن را به دست آورد. علاوه بر معز علی، بسام نیز درخشش قابل توجهی در جام ملت ها داشت و توانست ۲ گل مهم بزند. حالا آن ها زیر نظر روی فاریا امیدوار به دوگانه در سال ۲۰۱۹ هستند.

بسام همچنین اظهار داشت: همه تیم ها دنبال امتیاز و برد هستند و توقعات از ما نیز پس از جام ملت ها زیاد شده. اما این به ما انرژی زیادی می‌دهد تا سطح بالای فوتبال قطر را نشان دهیم. آمال و آرزوی ما این است که تمام بازیکنان و تیم های قطری در لیگ قهرمانان درخشان ظاهر شوند. رقابت خیلی سخت خواهد بود اما ما مصمم به پیروزی هستیم و هرآنچه که برای برد لازم است را ما داریم.

تیم الدحیل هفته آینده با استقلال دیدار خواهد کرد.