چرا یادگار مقابل سپاهان پر نشد؟

قرمزهای تبریزی سپاهان را هم از پیش رو برداشتند اما این نتیجه در شرایطی رقم خورد که سکوهای یادگار امام جای خالی نسبتا زیادی را داشتند و برخلاف تصور بسیاری از هواداران، تراکتوری ها ورزشگاه را برای این بازی پر نکردند.

 

یکی از مهم ترین دلایل این اتفاق، سرمای شدید شهر تبریز در روز جمعه بود. بارش برف نیز باعث شد تا دمای هوا در دقایقی از روز به کمتر از صفر برسد و باعث شود هواداران به سختی روی صندلی های سفت و برفی استادیوم بزرگ شهر مستقر شوند.

 

 

دلیل دیگر نیز می تواند افزایش بهای بلیت در نیم فصل دوم باشد. تراکتوری ها در نیم فصل اول با پانصد تومان و هزار تومان بلیت بازی را تهیه می کردند اما در نیم فصل دوم قیمت بلیت ابتدا به 3 هزار تومان و برای بازی دیروز به 5 هزار تومان رسید. البته حضور پرشمار اتوبوس های خط واحد در نقاط مختلف شهر، این امکان را به پرشورهای تراکتوری می داد تا راه ناهموار و کوهستانی یادگار امام را با سهولت بیشتری نسبت به گذشته طی کنند. هرچند که همچنان مشکلاتی جدی در این زمینه وجود دارد.

 

از طرف دیگر، تساوی برابر سایپا و ارائه نمایشی نامطلوب باعث شد تا خیلی ها نسبت به حضور در ورزشگاه بی میل شوند. در بازی با استقلال به جرات می توان ادعا کرد نزدیک به 2 برابر جمعیت دیروز، در ورزشگاه هوادار وجود داشت و البته باید توجه کرد که آن روز بارش برف و باران هم در استادیوم رقم خورد.