پاسخ نصیرزاده با یک شائبه/ چرا به تراکتورسازی و ماشین‌سازی «گیر» داده‌اید؟!

هوشنگ نصیرزاده درباره درخواست باشگاه ماشین‌سازی برای برگزاری دیدار مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره)، اظهار داشت: ما چون احتمال استقبال بیش از گنجایش ورزشگاه بنیان دیزل را می‌دهیم، دیروز از سازمان لیگ تقاضا کردیم که محل برگزاری بازی تغییر یابد. سازمان لیگ هم امروز پاسخ ما را خواهد داد.

وی در واکنش به این مسئله که تراکتورسازی و ماشین‌سازی مالک‌شان یک نفر است و همین موضوع شائبه‌ ایجاد می‌کند، عنوان کرد: هر وقت استقلال و پرسپولیس هم با یکدیگر بازی کردند، شما همین بحث را بکنید. وزیر ورزش در این دو باشگاه افراد را مستقیم وضع می‌کند. وضع ما که بهتر از استقلال و پرسپولیس است.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی ادامه داد: زنوزی روی کاغذ نقشی در هیئت مدیره دو باشگاه ندارد، اما مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را وزیر تعیین می‌کند. هر وقت آنها هم با یکدیگر بازی داشتند، بروید برای آنها هم این حرف‌ها را بزنید. حتی اگر وقت داشتید، به وجود تیم‌های مس‌های صنعتی و نفت هم بپردازید. همچنین درباره تیم‌های فولاد، سپاهان و ذوب‌آهن هم بپرسید، چرا به دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی گیر داده‌اید؟!

نصیرزاده در ادامه یادآور شد: ما نیم فصل اول اگر پدیده را متوقف نمی‌کردیم، سپاهان قهرمان نمی‌شد. ما در بازی آخر نیم فصل در مشهد برای سپاهان بازی کردیم و نتیجه برای سپاهان شد.