نظر سرمربی سابق پرسپولیس درباره تیم برانکو

حمید درخشان در مورد دیدار روز سه‌شنبه  پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در ورزشگاه آزادی گفت:‌بازی بسیار سختی است اولین بازی به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت است به خصوص اینکه همه تیم‌ها نسبت به گذشته تغییر کرده‌اند و حتی با خرید بازیکنان جدیدشان بهتر هم شده‌اند.

وی افزود:  پرسپولیس  هم بازیکنان جدیدی گرفته است و تغییراتی داشته و مهم این است در اولین بازی سهامتیاز را بگیرد شاید با اضافه شدن نفرات جدید اشکالی در کار تیمی  پرسپولیس  دیده شود اما  پرسپولیس  می‌تواند از سد پاختاکور ازبکستان بگذرد.

درخشان در مورد انتقادهایی که از نحوه بازی  پرسپولیس  می‌شود، گفت: به هر حال وقتی بازیکنان جدیدی به تیم اضافه می‌شود نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی برسند وقتی شما پنج بازیکن به ترکیب تیم اضافه می‌کنید یعنی ۵۰ درصد ترکیب تیم را عوض کرده‌اید و نیاز به زمان بیشتری دارید. این بازیکنان با یکی دو بازی با هم هماهنگ نمی‌شوند.

وی در مورد اینکه شاگردان برانکو می‌توانند دوباره به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند، گفت:‌  پرسپولیس  توانایی فینالیست شدن دوباره در آسیا را دارد البته حریفان قدرتمندتر شده‌اند و از  پرسپولیس هم شناخت بیشتری دارند با این حال قهرمانی در آسیا کار آسانی نیست.