‎افتخار مى‌کنم روستا زاده هستم

اسماعیل حسن زاده در خصوص گفت‌و‌گوى رادیویى صبح امروز (دوشنبه) اظهار داشت: بنده طبق درخواست مسئولین یک برنامه رادیویى صبح امروز گفت‌و‌گویى در خصوص موضوعات مرتبط با حوزه فوتبال در روزهاى گذشته بودم. مجرى برنامه سوالى در خصوص اظهارنظر یکى از بازیکنان در فضاى مجازى پیرامون بنده پرسید و من در پاسخ گفتم: ورود رسانه ملى به اینگونه مسائل شایسته نیست. رادیو و تلویزیون که برنامه‌هاى آن‌ها با هزینه و سرمایه ملى ساخته مى‌شوند باید به اصلاح فضاى فرهنگى جامعه کمک کنند، اما اینگونه مسائل و سوالات حاشیه‌اى چه کمکى به فوتبال مى کند؟

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: در ادامه گفتم متأسفانه وقتى یک جوان به تازگى از شهرستان مى‌آید، وارد فوتبال مى‌شود و مطرح مى‌شود برخى از رسانه‌ها به سراغ اینگونه بازیکنان مى‌روند و با سوالات حاشیه‌اى از آن‌ها علیه مربى، مدیر یا فلان مسئول مصاحبه مى‌گیرند و برایشان حاشیه ایجاد مى‌کنند.

وی تصریح کرد: شاهد واکنش‌هاى نادرست و اظهارات بى‌ربطى در این خصوص هستیم، اما حقیقت این است. متأسفانه دوستانى که چنین واکنشى نشان دادند قطعا این مصاحبه را نشنیده اند. درخواست من این است که ابتدا صحبت‌هاى من را بشنوند و بعد اظهار نظر کنند. البته مى‌دانیم خیلى از این دوستان به دلیل برخورد‌ها و احکام کمیته انضباطى که در مورد ایشان صادر شده از بنده و همکارانم عصبانى هستند که در این فرصت‌ها چنین واکنشى نشان مى دهند.

حسن‌زاده در پایان گفت: همیشه به شهرستانى بودن خودم افتخار کرده‌ام و حتى افتخار مى‌کنم که روستازاده هستم. قطعاً این مسئله هیچ تفاوت و اهمیتى ندارد، بلکه مثال من در این مصاحبه معنى و مفهوم دیگرى داشت. به هر ترتیب امیدوارم هر فردى که مى‌خواهد در این خصوص اظهار نظر یا موضع‌گیرى داشته باشد ابتدا در جریان اصل موضوع و اظهارات بنده قرار بگیرد تا از دایره انصاف خارج نشود.