تابش: چه کسی جوابگوی امتیازات از دست رفته سپاهان است؟

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان ، درباره اینکه اصفهانیان و رفعتی را مسئول نابودی فوتبال معرفی کرده است، اظهار کرد: من چنین اظهار نظری نکردم و فقط از اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبالانتظار داریم که اشتباهات داوری علیه تیم ما را بررسی کند. از ۴ بازی نیم فصل دوم ۵ امتیاز در برابر رقبای اصلی خود به علت اشتباهات داوری از دست دادیم.

او درباره اظهارات کارشناس برنامه نود که ۲ خطای گرفته شده به ضرر سپاهان درست نبوده است، گفت: این برنامه دیدم و اعصابم بهم ریخت چرا که کارشناس داوری به صراحت اعلام کرد که ۲ خطای گرفته شده علیه ما درست نبوده است. علاوه بر این گل سالم ما مردود اعلام شد و ساسان انصاری به علت خطای شدید بر روی بازیکن ما اخراج نشد. در مجموع اشتباهات داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

به اعتراضات داوری رسیدگی نمی‌شود

تابش بیان کرد: مصاحبه درباره داوری را ممنوع کردند و ما هم نامه اعتراض خود را ارسال کردیم، اما به اعتراض ما رسیدگی نمی‌شود. به هر حال در نیم فصل دوم تاکنون ۵ امتیاز را از دست دادیم و چه کسی در این رقابت فشرده جوابگوی این مسئله است. مردم شعور دارند و همه چیز را می‌بینند و داور به صحنه‌ها نزدیک بود، اما اشتباهات تاثیرگذاری داشت. سپاهان هواداران میلیونی دارد و آن‌ها از صبح به من زنگ زدند و بیان کردند از حق و حقوق باشگاه دفاع کنید.

گناه ما چیست که به فوتبال کشورمان کمک می‌کنیم

مدیرعامل سپاهان گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ۷۰ تیم از رشته‌های مختلف ورزشی و ۲۰ تیم فوتبالی دارد که در همه رشته ها‌ی ورزشی موفق است. گناه ما چیست که به فوتبال کشورمان کمک می‌کنیم. احساس می‌کنیم که برخورد‌های عادلانه‌ای با ما نمی‌شود.

ما از مسئولان فوتبال کشورمان به فیفا شکایت نمی‌کنیم

او درباره احتمال شکایت باشگاه سپاهان به فیفا تصریح کرد: ما به دنبال این نیستیم که از مسئولان فوتبال خودمان شکایت کنیم. به هر حال رفتار‌ها دوگانه است و برنامه نود صحنه‌هایی از به کما رفتن یک هوادار در خوزستان نشان داد. چند سال پیش سنگی بر سر سرباز احمدی برخورد کرد که باعث کم بینایی اش شد و باشگاه سپاهان را به علت تصمیمات غلط مسئولان از حضور تماشاگرانش به مدت ۳ ماه محروم کردند و ۳ امتیاز هم از ما کسر شد. برخوردی که با ما شد در هیچ جای دنیا نشده است و مسئولان با تیم‌های دیگر با رافت و مهربانی برخورد می‌کنند، اما تنبیهات شدیدی برای ما در نظر می‌گیرند. ما نمی‌گوییم که هواداران سایر شهرستان‌ها را محروم کنند فقط انتظار داریم که برخورد صحیحی شود. به هر حال قضاوت‌ها باید عادلانه باشد و تیم‌ها در فضای سالم رقابت کنند و توهینی صورت نگیرد.

تابش در پایان خاطر نشان کرد: من هیچ وقت به اصفهانیان بی احترامی نکردم و فقط از او خواستم که داوری بازی‌های ما را آنالیز کند و اگر اظهارات ما درست است با داوران برخورد کند. معتقدم که ذوب آهن هم از داوری‌ها ضرر کرده و اگر قضاوت‌ها به ضرر این تیم نبود این تیم اکنون در بین ۵ - ۶ تیم بالای جدول بود.