پرسپولیس مقابل پاختاکور صلابت نداشت

فرشاد پیوس با اشاره به تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر پاختاکور در اولین گام از لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس مقابل پاختاکور روز بدی را پشت سر گذاشت و آن صلابت و شادابی همیشگی را نداشت. قبلا بازی‌های زیادی از تیم برانکو دیدیم که پرسپولیس بسیار خوب و با برنامه بازی می‌کرد و بازیکنان هم انگیزه زیادی داشتند ولی در این بازی پرسپولیس همیشگی را ندیدیم و بازیکنان نتوانستند نمایش خوبی در این مسابقه داشته باشند.

وی ادامه داد: در چنین تورنمنتی باید خوب جنگید و تلاش کرد. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های بعدی خودشان را به‌خوبی نشان دهند. در این بازی پرسپولیس از لحاظ ایجاد موقعیت گل هم مشکل داشت و مهاجمان به‌خوبی تغذیه نشدند. تعویض‌های برانکو هم خوب نبود. برانکو مربی بسیار خوبی است و همه پرسپولیسی‌ها نیز به این مربی اعتماد دارند، همه ما امیدواریم پرسپولیس در بازی‌های آینده نمایش بهتری داشته باشد.

پیوس با اشاره به شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس بدون شک یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است و امسال می‌تواند سومین قهرمانی پیاپی را جشن بگیرد. در ضمن پرسپولیس در آسیا هم می‌تواند دوباره حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه آیا بودیمیر خرید خوبی برای پرسپولیس بود اظهار داشت: بودیمیر مهاجم خوبی است و نیاز به زمان دارد. این بازیکن در ضربه به توپ، جاگیری، پاس دادن و ... توانمند است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.