دروازه بان سابق پرسپولیس: خوب شد به هدایتی نزدیک نشدم

 وحید قلیچ دروازه بان پرسپولیس در دوران طلایی شصت، در ماه های اخیر به یکی از چهره های جذاب اینستاگرام تبدیل شده است. او با پست ها و ویدئوهایش توانسته مخاطبان نسبتا زیادی هم به دست بیاورد و حرف ها و ویدئوهایش در فضای مجازی دیده می شود. 

قلیچ درباره شرایط اینروزهای تیم محبوبش پرسپولیس گفت:« الان دارم از تمرین پرسپولیس می آیم.» او افزود:« تیم امروز تمرین خیلی خوبی داشت ، البته تمرین سبکی بود اما بچه ها شرایط خوبی داشتند و انشالله امروز به قائمشهر می روند تا با سه امتیاز به تهران بازگردند.»

او درباره انتقادهایی که از پرسپولیس در هفته های اخیر به افت این تیم می شود هم گفت:« این افت دلیل دارد و طبیعی است. هر فرازی ، فرود خودش را هم دارد و این افت پرسپولیس بعد از دوران اوجی که این تیم در نهایت به فینال آسیا رسید به نظر من طبیعی است. پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد که بلد هستند خودشان و تیم را از این شرایط در بیاورند.»

دروازه بان سابق پرسپولیس همچنین درباره علیرضا بیرانوند و نقدهایی که نسبت به گل خورده اش برابر پاختاکور می شود هم افزود:« من می گویم وقتی دفاع چنین اشتباهی می کند گلر باید آن وضعیت و به همریختگی دفاع را پوشش بدهد. به نظرم دروازه بان در چنین شرایطی با یک حرکت خوب می تواند اشتباه دفاع را جبران کند. درباره بیرانوند هم بگویم او روی گل پاختاکور اشتباه خروج نکرد اما با تمام وجودش بیرون نیامد. دروازه بان در چنین شرایطی باید با تمام وجود خروج کند هرچند وقتی اینگونه بیرون بیایید ممکن است با بازیکن حریف برخورد کنید یا به هر نحوی آسیب ببینید. من می گویم این توپ ها شجاعت زیادی می خواهد و فکر می کنم بیرانوند اگر تمرکزش را بیشتر کند می تواند روی این توپ ها نیز تاثیرگذار باشد.»

او در رابطه با دربی تهران هم که قرار است در فروردین برگزار شود هم گفت:« از خدا می خواهم که دو تیم در بهترین شرایطشان باشند تا وقتی به هم می خورند بازی تبدیل به یک جنگ گلادیاتوری شود. من دوست دارم دربی یک بازی جاندار و محکم باشد.»

وحید قلیچ اما اینروزها یک مشغولیت جدی دارد و آن هم صفحه اینستاگرامش است که با ویدئوهای بامزه و جذابش طرفدار هم پیدا کرده است. او درباره فضای اینستاگرام و البته حواشی مربوط به آن هم گفت:« فضای اینستاگرام عالی است. اینستاگرام عالی است و من دوستش دارم. درباره کسانی هم که می آیند بعضی حرف ها را می زنند من جوابی نمی دهم و فقط بلاکشان می کنم. اهل دعوا نیستم و فقط بلاک...»

پیشکسوت پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش درباره ماجراهای مربوط به حسین هدایتی هم گفت:« من از آقای هدایتی نه خوبی دیده ام و نه بدی! درواقع چیزی از او ندیدم که بخواهم قضاوت کنم. من هیچ وقت به او نزدیک نشدم و اطلاعات زیادی ندارم. (باخنده) البته دوست داشتیم نزدیکش شویم ، او به ما نزدیک نمی شد! الان می فهمم چقدر خوب شد که نشد.»

قلیچ در پایان صحبت هایش هم درباره فدراسیون فوتبال گفت:« بالاخره فدراسیون نزدیک عید باید برای پیشکسوتان هم کار بکند. اینهمه پول درآورده اند به نظر من باید عیدی پیشکسوتان را بدهند.»