بازی با ذوب‌آهن بدترین بازی بود

یحیی گل محمدی پس از شکست پدیده مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت هم داشتیم اما خوب استفاده نکردیم و بعد از خراب کردن موقعیت ها خوب ادامه ندادیم و احساسی شد.

سرمربی پدیده تاکید کرد: بازی سازی خوبی انجام ندادیم. ذوب‌آهن هم یکی از بازی‌های خوب خود را انجام داد. در مجموع پدیده همیشگی نبودیم و شرمنده هواداران شدیم که ورزشگاه را پُر کرده بودند. واقعا ناراحت هستیم و امیدواریم در آینده جبران کنیم.

وی ادامه داد: به ذوب‌آهنی ها تبریک می‌گویم. آنها از لحاظ ذهنی به برد نزدیک تر بودند و ما هرچه به پایان بازی می‌رسیدم شکل بازی‌مان بدتر می‌شد و باید دنبال علت این باخت بگردیم.

سرمربی پدیده عنوان کرد: این بدترین بازی ما بود و باید به دنبال نقاط ضعف خودمان باشیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم. 

گل‌محمدی در مورد جذب یار خارجی گفت: در شرایطی هستیم که جذب بازیکن خارجی خوب خیلی سخت است چون پیدا نمی‌‌شود اکثرا قرارداد دارند اما یک بازیکن را آنالیز کردیم و احتمال اینکه جذب شود وجود دارد. در هر صورت همین بازیکنان بودند که تیم را به این جا رساندند و نمی‌توانیم نسبت به بازی‌های خوب گذشته آنها بی‌تفاوت باشیم. باید به دنبال این باشیم که از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

وی در مورد خلعتبری گفت: این صحبت‌ها دیگر فایده‌ای ندارد. خلعتبری بازیکن خوبی برای ما بود اما تصمیمش برای رفتن بود و صلاحش را در رفتن می‌دید. چیزی که مهم است اینکه ما باید به همین بازیکنان اعتماد کنیم و ادامه دهیم ظرفیت تیم ما مشخص است و تا همین جا هم بازیکنان با جان و دل بازی کردند. نمی‌خواهم از تیمی اسم ببرم اما شاید بودجه دو بازیکن آنها به اندازه کل تیم ما باشد. 

سرمربی پدیده تأکید کرد: تیم جوان با آرزوهای بزرگ هستیم و امیدوارم به سهمیه برسیم.

وی در مورد بازی ماشین‌سازی و تراکتورسازی و شائبه‌هایی که در مورد تبانی این بازی وجود دارد، گفت: بازی را ندیدم باید بنشینیم و تحلیل کنیم. امیدوارم این اتفاقاتی که می‌گویید وجود نداشته باشد.