بیرانوند:از فغانی انتظار نداشتم این صحنه ها را نبیند

علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی برابر نساجی مازندران و از دست رفتن دو امتیاز حساس برای تیمش در جمع خبرنگاران گفت: حیف شد؛ 2 امتیاز مهم را از دست دادیم. باران هم اجازه نداد و بچه های ما را اذیت کرد و روی اتفاق گل بدی خوردیم. دیدید که خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم و از نساجی خیلی خیلی بهتر بودیم ولی متاسفانه روز خوب تیم ما و بازیکنان ما نبود. روی ضربه های آخر دقت نکردیم وگرنه می توانستیم با سه امتیاز برگردیم.


علیرضا بیرانوند در پاسخ به سوال بعدی در مورد عملکرد علیرضا فغانی و این پرسش که شجاع خلیل زاده به دلیل عصبانیت حاضر به صحبت کردن با خبرنگاران نشده، ضمن تایید صحبت های مدافع سرخپوشان تاکید کرد: الان حرف بزنیم، می گویند داور یکی از بهترین داورها است. شجاع راست می گوید. انتظار نداشتم آقای فغانی امروز دو صحنه مشکوک پنالتی را نگیرد. صحنه اول که قشنگ توپ را با دست درآورد. نیمه دوم هم جلوی پای سعید کریمی بود و درآورد.


وی در مورد صحنه ترابی اضافه کرد: صحنه ترابی را دیدم که پنالتی نبود ولی دو صحنه دیگر که با دست بود، می توانست پنالتی بگیرد.


بیرانوند در مورد دلیل خروجش از دروازه در هنگام مصدومیت ترابی اضافه کرد: من نگران مصدومیت ترابی شدم و رفتم ببینم که چه اتفاقی افتاده است. متاسفانه خیلی بد ضربه خورده است.


بیرانوند صحبت هایش را با صحبت در مورد شرایط ترابی ادامه داد و گفت: شک نکنید که ترابی به بازی السد می رسد.


دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که گفته می شد به خاطر شکایت یک مدیربرنامه از او برای بازی کردن دچار مشکلاتی شده بود گفت: من هیچ مدیربرنامه ای ندارم که بخواهد شکایت کند. نمی دانم چه شده که هر کسی با یک برگه می رود شکایت می کند.


او افزود: من خودم به فدراسیون نامه دادم و پیگیر این موضوع هستم که این ماجرا را دو سه ماه عقب بیاندازند تا ببینم این آدم کیست و چرا رفته از من شکایت کرده است؟


بیرانوند همچنین افزود: من واقعا نمی دانم جریان چیست. در فضای مجازی این مسایل را مطرح و به آن بال و پر می دهند اما هیچ مشکلی ندارم.