انتقاد محسن خلیلی از داور بازی با استقلال

محسن خلیلی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل استقلال درباره درگیری بازیکنان و اعتراض نیمکت‌ تیم استقلال اظهار داشت: متأسفانه اتفاقات بازی امروز به نحوی بود که نیمکت حریف شلوغ بود و نسبت به هر اتفاقی به شدت اعتراض می‌کردند. آنها در هر صحنه به سمت بازیکن ما حمله‌ور می‌شدند و با بازیکنان‌مان صحبت می‌کردند.

وی در ادامه افزود: جالب اینجا بود که داور چهارم هم با متانت با نیمکت حریف برخورد می‌کرد. به نظرم اگر این اتفاق از طرف نیمکت پرسپولیس رخ می‌داد،‌ الان دو عضو کادرفنی ما اخراج می‌شدند! همان‌طور که گفتم جالب اینجاست که داور هم عکس‌العملی نشان نمی‌داد. در هر صورت به نظرم اشکان خورشیدی خوب سوت زد و به صحنه‌ها نزدیک بود. او فقط کم از کارت زرد خود استفاده کرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: شاید اگر داور در صحنه‌هایی که بازیکنان استقلال خطاهای خشنی انجام می‌دادند به بازیکن حریف کارت زرد نشان می‌داد، بازی کمتر به خشونت کشیده می‌شد. در هر صورت خوشحالیم یک داور ایرانی این بازی را سوت زد و امیدواریم داوران قضاوت‌های خوب در بازی‌های آینده داشته باشند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود و خیال هواداران هم راحت باشد.