پیام انگیزشی بازیکن استقلال برای تیم سابق خود

پاتوسی نوشت: "این بازی مطمئنا دشوار خواهد بود، زیرا شکست دادن کایزر آسان نیست. اما من به سیتی ایمان دارم. در سیتی هیچ ستاره‌ای وجود ندارد، همه برای یکدیگر کار می‌کنند و آن‌ها تیمی خوب با یک کادرفنی خوب هستند. بنابراین، آن‌ها (سیتی) شانس زیادی برای برنده شدن در بازی و کسب جامی دیگر دارند. بهترین‌ها را برای بچه‌ها آرزو می‌کنم و من مطمئن هستم که آن‌ها مایه افتخار کیپ تاون خواهند بود. "

سیتی شانس دارد که در این فصل به سه عنوان قهرمانی دست یابد، این تیم در ابتدای فصل فاتح MTN۸ (رقابتی متشکل از ۸ تیم برتر لیگ) شد، در لیگ آفریقای جنوبی در جای چهارم ایستاده و هنوز در کورس قهرمانی است و در ندبانک کاپ هم به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است.

پاتوسی که در ماه ژانویه به استقلال تهران پیوست، برای سیتیزن‌ها مهره تاثیرگذاری بود که ۱۰ گل در تمام مسابقات به ثمر رساند و چندین پاس گل داده بود.

این بازیکن ۲۶ ساله امسال هم در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ ندبانک کاپ بازی کرد و در پیروزی ۲ - صفر مقابل سوپراسپورت یونایتد در آغاز مسابقات شرکت کرد.

سیتی امروز در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات برابر کایزر چیفس که ۱۳ قهرمانی در این رقابت‌ها را در کارنامه دارد، قرار خواهد گرفت. مسابقه‌ای که پاتوسی معتقد است همبازیان سابقش می‌توانند از آن دست پر خارج شوند.

این بازی امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی در ورزشگاه اختصاصی کایزر چیفس آغاز می‌شود.