درآمد نجومی رئال در فصل نقل و انتقالات تابستانی

تابستان پر مشغله‌ای در بازار نقل و انتقالات در انتظار باشگاه رئال مادرید است، زیرا سفید پوشان مادریدی تصمیم دارند دست به خانه تکانی اساسی بزنند، بازیکنانی را به خدمت بگیرند و تعدادی بازیکن را بفروشند که نه تنها هزینه خرید بازیکنان جدید را تامین کنند بلکه کمکی هم به امور مالی باشگاه باشد.

طبق ارزیابی‌هایی که توسط وب سایت ترانسفرمارکت انجام شده است، رئال مادرید می‌تواند از فروش بازیکنان مطرح خود حدود ۴۷۰ میلیون یورو به دست آورد، بر اساس محاسبات "آ. اس"، در واقع، غول لالیگا می‌تواند به رقم بیش از ۵۰۰ میلیون یورو برسد.

خامس، کروس و واران

این‌ها سه بازیکنی هستند که از نظر ترانسفر مارکت می‌توانند از لحاظ مالی برای مادرید سودمند باشند. هر کدام از این بازیکنان ۸۰ میلیون یورو ارزش دارند. با این حال، همانطور که در این هفته عنوان شد، مادریدی‌ها تمایلی به فروش واران ندارند و در حال برنامه ریزی برای افزایش دستمزد او هستند. حتی اگر بخواهند این بازیکن را بفروشند اجازه نمی‌دهند با رقمی کمتر از ۱۰۰ یورو برود. از سوی دیگر، اگر بایرن تصمیم به فعال سازی گزینه خرید قطعی خامس باشد، که در حال حاضر به طور قرضی در بایرن حضور دارد، باید ۴۲ میلیون یورو پرداخت کند.

بیل و ایسکو

گرت بیل و ایسکو از سوی ترانسفر مارکت به ترتیب ۷۰ و ۶۰ میلیون یورو ارزش گذاری شده اند. با این حال، انتظار می‌رود که مادرید برای بیل بیش از ۱۰۰ میلیون یور طلب کند، در حالی که قیمت ایسکو کمتر از بیل، اما بالاتر از ۶۰ میلیون یورو است.

مارسلو و کواچیچ

مارسلو و متئو کواچیچ هر دو در ۳۵ میلیون یورو ارزش گذاری شده اند، اما مارسلوی برزیلی، که در پی بازگشت زین الدین زیدان به فکر ماندن در مادرید است، دو برابر این رقم قیمت دارد و کواچیچ کروات، احتمالا به قیمت ۵۰ میلیون یورو فروخته خواهد شد.

ماریانو و وایخو

ترانسفر مارکت نوشت، ماریانو دیاز، که رفتنش قطعی است با قیمت ۲۰ میلیون یورو به فروش می‌رسد. اما این حداقل پولی است که رئال برای او طلب می‌کند. در عین حال ارزش خسس وایخو ۱۰ میلیون یورو است. این مدافع به طور قرضی یا قرارداد دائمی برنابئو را ترک خواهد کرد.