احتمال حضور خسرو حیدری در ترکیب استقلال

تیم فوتبال استقلال با یک امتیاز از دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا در رده چهارم جدول قرار دارد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی باید روز دوشنبه با الهلال، صدرنشین این گروه دیدار داشته باشد.

آبی پوشان در حالی برای انجام این دیدار راهی دوحه شدند که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت انضباطی قادر به همراهی تیم شأن نیستند و این باعث می‌شود تا دست شفر برای این بازی مثل بازی‌های گذشته باز نباشد.

یکی از بزرگترین و مهم‌ترین غایبان استقلال در این بازی وریا غفوری است. مدافع ملی پوش آبی پوشان که غیبتش در بازی‌های گذشته به خصوص در دربی برای این تیم گران تمام شد و حالا شفر برای حساس‌ترین بازی سال هم این بازیکن کلیدی را در خدمت ندارد.

در هفته‌های گذشته و در غیاب غفوری، منتظری و محمدی مهر به جای او در ترکیب قرار گرفتند که هیچ کدام از این دو نتوانستند کاری کنند تا غیبت غفوری محسوس نباشد.

دیدار دوشنبه شب آبی پوشان در سرنوشت آسیایی این تیم نقش مهمی دارد و شکست احتمالی در این بازی امید آنها را برای صعود تا حدود زیادی از بین می‌برد.

یکی از دغدغه‌های شفر برای این بازی بزرگ انتخاب مدافع راست تیمش در غیاب غفوری می‌باشد. آبی پوشان در این پست یک بازیکن باتجربه و کهنه کار به اسم خسرو حیدری دارند که در این فصل کمتر به بازی گرفته شده اما احتمال حضورش در ترکیب این تیم برای بازی فوق وجود دارد.

بازی دو تیم استقلال و الهلال از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه ۱۹ فروردین در دوحه برگزار می‌شود.